Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 419 ggr
[THEfluffyRAT]
2

Hej alla

Hej alla råttnördar där ute :'D  Jag hade en medlem här men startade en ny för jag tyckte att alla fick fel intryck på mig så raderade den och skapade denna istället, haha mobba inte mitt vackra namn ;)

Tänkte berätta lite om mig själv och ni får gärna göra detsamma!

Är en 18årig tjej som går sista året i Gymnasiet. Jag har ägt råttor sedan Januari i år och har lärt mig mycket tack vare er medlemmar och era inlägg, som jag läser med största intresse. Jag är en riktig kill-tjej som tycker om att spela spel, photoshopa, läsa och så tycker jag om att motionera och jag målar mycket också. Det värsta jag vet är att höra på folk som kommenterar andra, särskilt när folk håller på och kommenterar andras utseende eller vikt. Det bästa jag vet är att träffa nya människor och få nya vänner :)

Fridborg
1

Tråkigt att du känner att din förra användare inte fungerade. Hoppas du får en fräsch start nu. Vet inte vad din gamla användare hette, men du har gjort mig nyfiken nu eftersom jag vill att alla medlemmar här ska känna sig hemma och en del i gänget!

ceccie
0

Då ska jag hälsa dig hjärtligt välkommen. Tycker du valt ett häftgt anv namn. Jag har ingen bild vid mitt namn pga att jag lever under hot. Jag hoppas du får en bra nystart .