Längtar :)
I slutet av vecka 36 eller i början på vecka 37 kommer jag att få hem en tös i från Bankfacks kull kattkullen:) Denna tös bor just nu hos Varghund88 i Stockholm. Jag har sett bilder på denna underbart söta rått tös och jag längtar som en tok nu:) Har även fått veta en del om henne och hon ska få heta Belle. Bilder och sånt kommer senare när jag har fått hem Belle. Belle är nu 4 månader och när hon kommer till mig är hon 5 månader gammal. Hon gillar att sitta på axeln och knastra. Det är allt jag vet om henne just nu.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Om Bankfack vill så får du gärna berätta mer om henne :)
*Putt*
va roligt! :) Hade helt missat den här tråden.
Tur att jag påminde dig då ;)
Kan ju berätta vidare om lilla Belle då, eftersom det är med mina tösar hon bor för tillfället. ;)
Hon är en sprallig och äventyrslysten ungdom som älskar att få vara med. Åka axel är det bästa som finns, och går man förbi buren sitter hon och hänger på gallret - stirrar på en med stooora ögon och undrar varför inte hon får vara med? Hon är inte nämnvärt intresserad av att vara innanför tröjan (därifrån ser man ju ingenting!). Busa med de äldre damerna är också roligt. Hon har fortfarande inte blivit lika flörtig som några av de tillfälliga burkamraterna är, men det märks att hon börjar lära sig hur man bäst flörtar in sig hos tillfälliga matte.
En personlig flicka som vet vad hon vill! :)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Åh det låter som en härlig tös :) Belle och jag kommer få många roliga stunder ihop. Nu när man läser det där, längtar man bara mer ju ;)
Vilket strul det har varit med transporthjälp från Sthlm till Sundsvall. Tjejen som skulle ta med sig råttan upp, ska upp den 10 september och beräknas då vara i Sundsvall kl: 19:56. Jag kan ta mig dit till den tiden men det går inget tåg tillbaka samma kväll till Östersund. Nu försöker hon lösa det så att jag kan åka och möta upp henne den 11 september i stället. Håll tummarna att det går.
Hoppas det löser sig för er. *håller tummar och tassar här hemma*
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Oj, jag har visst glömt att uppdatera. Den 10 september lämnar Belle sina kompisar och hennes tillfälliga mattar Hallonblad och Varghund88. Då ska Belle få ut på en resa till Sundsvall där hon sedan ska få sova över hos transporthjälpens pojkvän. Dagen efter, alltså den 11 september ska Belle's nya matte (jag) åka med tåget till Sundsvall för att möta upp Belle där. Blir en trevlig resa för mig, men det blir nog en tuff resa för lilla Belle :) Tack för att du påminde mig, Hallonblad ;)