Mina råttor c:
Tänkte presentera mina rådisar för er :D
~ Lili
Lili är min första råtta och hon är väldigt fest vid mig och tycker inte så mycket om att vara med andra människor. Hon älskar att sitta på min axel medans jag går runt och är väldigt pratglad. Hon är väldigt mammig av sig och det tycker jag om :) Hon är ett litet matvrak och äter allt hon hittar och hon sover rätt mycket. Hon är över 1år gammal. Döpt efter Lily från How I Met Your Mother x)
~ Leia
Leia är väldigt social och älskar alla människor och hon kan vara på vem som helst, fast hon avskyr att sitta still så man kan glömma i att hålla i henne länge ;P Hon älskar att krypa omkring på golvet men hon hoppar alltid upp på min säng! Hon klättrar upp på allt och hon är väldigt smart av sig. Hon är runt 5-6månader gammal. Döpt efter Leia från Star Wars x)
~ Billie
Billie är min nykomlig och hon är väldigt modig av sig, fast hon är lite feg också, hon går inte långt när man släpper ut henne på golvet och hon går inte ut friviligt ur buren, men hon börjar komma dit nu ;) Hon är 7veckor gammal och en liten tjockis! Döpt efter Billie från Förhäxad x)
Älskar alla, de är så underbara <3
Vilka sötnosar!! Dom låter som jättehärliga tåttisar
Hoppas ni får många långa år tillsammans!
Snyggingar ;3
Sötnosar :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Tack alla :D