Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 621 ggr
loular
3

Hiss!!

Jag skulle vilja hissa hemsidan www.gnagarboden.se för deras otroligt snabba leverans! Beställde tre varor till min nya bur på mången och fick hem det på onsdagen. Är supernöjd med sakerna också, plus att du fÅr välja betalsätt. Ville bara dela denna glädje! :) Kram på er!

Zolah
0

Vill dissa lite av deras saker som dom tycker passar till råtta men sidan är riktigt fint upplagd, och verkar ha bra priser! tack för att du delar med dig :)

loular
0

Åh nu blev jag nyfiken. Vill Berätta vilka varor mer exakt? :)

Zolah
0

Ok då, men det är mest mina personliga åsikter, tycker fortfarande om deras utbud dock :)

Burarna är rätt låga, skulle inte vilja skaffa en sådan bur/terrarium till mina råttor. Kanske om jag skulle börja föda upp? skulle vara bra bäbis kammare.

Mycket är gjort i halm av deras saker, vilket kan innehålla parasiter. Ingen aning om dom på nåt sätt rengör halmen innan? ( mer av en fundering än att det inte skulle passa råttor )

Karda/kam - Dom är ju som mer för långpälsade djur, skulle inte tro att en karda skulle hjälpa lika mycket som en mjuk borste.

vetegrodsolja - när man kollar så finns det inget rek dos för råttor?

sedan vill jag dissa en tom kategori - päls och klor. en liten kattsax funkar bra till råttor

dyoxide
0

#3 Vill lägga till att dom har såna hamsterbollar under kategorin råtta också. 17 och 25cm i diameter. Inte råttvänligt!

loular
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Intressant läsning :))

Tänkte på samma sak som du, angående ohyran, så jag hörde av mig till henne innan jag beställde! :)
Jag beställde en tunne gjort av sjögräs och den är autokloverad, dvs den är steriliserad med hjälp av varm ånga som tar död på alla bakterier, ohyra m.m.

Sedan tänkte jag även beställa en hö-bungalow, dock visste hon inte hur den var behandlad så hon skulle kolla upp det och återkomma :)

bild 1. sjögrästunnel

bild 2. hö-bungalow

loular
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2

Melissa V
0

Bra tips.
Tycker de är så med de flesta sidor att man får plocka ut de som passar, få sidor är billiga + 100% råttvänliga

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum