Stray!
HallonVarg kan med stor stolthet presentera:
Stray!
Födelsedatum: 28 juni, torsdag, 2012.
Mamma: Luna [Shannaras Vargmåne]
Pappa: Tomten [Ladugårdens Snön ligger vit på taken]
Ungarna är döpta efter delar ur sången Stray! (som är opening theme till animen "Wolf's Rain").
12 små sötnosar i silver black, silver chocolate & silver mink blev det – 6 hanar & 6 honor.
De har helt underbart temperament, ligger på rygg i handen och knastrar när man tar upp dem.
I den här tråden tänkte vi visa upp de små.
Inget säljsnack i tråden!
Om ni är intresserade av råttor från HallonVarg så föreslår jag att ni tittar på vår hemsida om det istället för att prata om just det i den här tråden. Tack.
För ännu fler bilder och info så kan ni titta in på the Strays egen sida.
NEJ! Sluta lägga upp bebisbilder, kommer sluta med typ femtioelva råttor annars … :( sååå söta *_*
Vad #1 sa.
><
Åh Stray! En sån bebis måste man ju ha ;P
Älskar den låten och nu måste man kolla på WolfsRain igen! x)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#1 & #2 Haha kan inte hjälpas! Måste ju visa upp de här för de är så fantastiska! ;D
#3 Så klart! =3
gud va söta *-*
Riktigt fina råttor säger jag bara!!!
#57 De tackar och bockar ;)
Ahh, hyr lyckas ni komma på så coola namnteman hela tiden..? Helt awesome namn jue!
Fast ja, ungarna är ju (nästan
) lika awesome dom med. Söta. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#68 Talang, helt enkelt. ;)
Nej, vi brukar titta på vad föräldrarna heter och komma på något smart utefter det. :) Den här gången hade vi pappa Tomten som är döpt efter en rad i en dikt och mamma Luna som heter Vargmåne. Så dikt + varg blev… rader ur en sång till en anime som handlar om vargar? Er… ^^; Det funkade ju tydligen bra.
Dessutom förtjänar våra bebisar bara awesome namn. ;) Så det gäller ju att komma på det bästa.
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
…Det är inte snällt med massa fina bebis bilder! *Är ytterst kär i två av dom redan*
Inte alls söta!!! D:
#68. Som syster sa så plockar vi namnteman som på något sätt är ihopkopplat med åtminstone den ena förälderns namn haha. Brukar själva bli rätt nöjda med med våra teman (;
#69. Inte att glömma att månen spelar stor roll i serien med! XD
#70. Då skulle du träffa dem i verkligenheten *ler* Helt fantastiska små saker verkligen.
#71. D:
Jag har ju inte plats för fler! Därför är de inte söta! Alls….. ;P
Jag kommer ha plats! Jag vill ha! Åh gud vad jag vill ha! *Drömmande blickar mot Ever Stray.*
#73. XD Jag har väl inte heller plats egentligen men ska ändå (så klart) behålla en liten pojke ur kullen (ska bara lyckas bestämma vem >.> alla är så underbara…)
#74 Ever stray! är en sjukt bra liten råtta *ler* Han börjar smaska och knastra bara man råkar röra vid honom typ. XD Och så har han ju den där söta lilla nästan-irishen =3
#75: Du gör det inte lättare! ><
Vet, inget säljsnack, men… undrar bara om priset? (Kollade igenom sidan lite snabbt, sorry om jag missade det :) )
#76. XD Nej jag får höra ibland att jag inte är så bra på att göra det lätt för andra hahaha.
Vi säljer alltid våra bebisar för 300 kr/råtta, men om du vill fortsätta den formen av diskussion så ser jag gärna att du tar den via mejl. Som sagt – det här är en bildtråd enbart. ;)
Bara jag som inte vet vad det är får låt? haha!
spotifylänk/youtube någon? x)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#78 Låten är länkad i första inlägget ;)
#79 Thank you! :D
#80 - att jag alltid ska missa nåt, men nu ska jag ta o lyssna ^_^
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#81. Haha inte lätt att se allt XD
Grattis till en jättefin kull med ungar.
#83. Tack! (:
Blir bilder på flickorna senare. (:
Man blir bebis sjuk,
Klar med bildbomben för den här gången haha
Hade ena flickflocken ute på köksgolvet för att introducera de osålda Stray!-flickorna samt återintroducera mamma Luna och moster Yla till flocken (Yla har fått sitta med Luna och bebisar i ett par veckor så att mamma Luna skulle få lite hjälp med de tolv små rackarna haha) och hade ställt upp för lite "majsfiske".
Något av det första som händer är att denna lilla tös börjar bada! Så knasigt söt att man håller på att smälla av XD
♀ Somewhere that I belong ~ silver black
Kan ju tillägga att vi efter en stund plockade ur henne ur majsbadet och torkade av henne, men när vi sedan släppte henne på golvet igen hoppade hon genast ner i skålen för att bada lite till. xD Knasnutta!
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
En sådan hade man behövt hemma för att lära de andra bada. xP
Tre vackra svarta pojkar. :)
♂ Ever stray! ~ silver black irish mismarked
♂ So I'm gonna live my life as I choose ~ silver black
♂ I never spoke of tears ~ silver black
♂ So I'm gonna live my life as I choose ~ silver black
♂ I never spoke of tears ~ silver black