rått rum?
Tjena alla glada :D
Jag undrade bara om någon har ett så kallat rått rum :) eller något speciellt som ni har i erat rum som är era råttors?
Jag har ett katt klätterträd och massa kartonger och fundarar på att göra ett litet rörsystem :D är det någon som har något liknande skulle det vara super kul om ni skulle vilja vissa bilder och berätta lite :)
Har inget rörsystem men funderar också på att göra ett:D
Jag hade förr när jag bodde i min bostdsrätt. Hade en voljär som gick från vägg till vägg. Extremt stor. Brukade ha bord och stol där inne till mig att sitta med dator hos dom. I rummet låg det prassel rör och kattleksaker. Hade även släpat in grova trädgrenas som stod lutade i ett hörn de kunde klättra på.
Det var verkligen toppen. önskar jag kunde ha så nu med.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#1 haha ja gör det :D
#2 gud så mysigt :) älskar när man kan ha så ^^
Vi har råttrum, egentligen vårat gästrum som "råkade" bli till råttorna 
Dock ingen dörr eller s in dit då de är ett öppet rum så de är mest att alla burar och råttgrejer är där inne
Jag har en gammal "skrubb" som råttorna bor i just nu :) Vi har hyllplan på väggarna som dom har sina hus på :) sen har vi hängmattor med långa rep som hänger i taket :) Och snart ska jag skaffa ett rörsystem :)
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
Vi har en 3 rums lägenhet på 83kvm, varav råttorna har ett eget sovrum som dessutom är större än vårat sovrum ;P
Mvh. Sanne & Djuren
3:a här. Råttorna fick gästrummet då sambon är allergisk :) Men dom älskar det.. Springer fritt därinne dygnet runt.
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
naww mysigt allt låter ^^ det är så himla mysigt med rått rum xD