Också skaffat hemsida!
Man kan ju inte vara sämre än alla andra, eller hur? :P Jag har också skaffat en weebly, måste säga att jag är mycket nöjd, lätt att hantera! Ni hittar mig på http://fridborgsrooger.weebly.com/index.html
Ser ju jättefint ut!
När jag har blivit smart igen och lyckats dunka igång hjärnan så ska jag ta en mer ordentlig titt och se om jag kan komma på någon mysig konstruktiv kritik. :)
Det enda jag kan komma på så här på rak arm är att du kan ju skriva lite mer om vad det är du vill uppnå genom att bli uppfödare: typ, vad kommer målet med din uppfödning att vara? Föda upp vackra råttor för standardutställning? Trevliga sällskapsdjur? Agilityråttor? Kommer du satsa på någon särskild färg? Bara så att det ger ett lite mer genomtänkt intryck, att du har en plan på att tillföra råttvärlden något genom att ge dig in i aveln. För det betvivlar jag inte att du har. :)
Väldigt fina bilder du lyckas ta på dina rooger för övrigt. :O Varg behöver sitta i evigheter med sin lilla digitalkamera innan hen får några vettiga bilder, och även då brukar hen whina lite över hur de inte blev tillräckligt bra. ;P
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Kul att du skaffat hemsida. Roligt att kolla runt på folks råttor :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#1 Tack! Vet inte om ni kommer ihåg det, men den liknar Roog-grottan litegrann :P Jag tänkte skriva precis det, om vad jag är ute efter, men jag satt en timme eller två med det där, tröttnade och en kompis kom över så jag ska skriva det ikväll! har självklart hunnit tänka ut på ett ungefär vad jag vill uppnå. Kan tala om när jag skrivit klart så slipper du sitta och uppdatera :P Jag tar ungefär 10-20 bilder på varje roog, väljer den bästa och trixxar lite i PS så är det klart :P Vill tycka att jag är ganska bra på att få fram bilder i varje fall :P Viktigast är att klippa bort onödiga saker, lampa, för mycket vägg, såna saker. Sedan fixa kontrasten och brightness. Ibland kör jag Selective color om jag tycker att en viss färg ska träda fram eller göra bilden mer färggrann. Sedan gör jag faktiskt inte så mycket mer. Ja, kanske försöker tänka lite på vad jag vill ha ut bilden och göra en liten "scen" då. :)
Nu är om mig och mina uppfödningsplaner klara!
Var nyss inne på din hemsida, kanon fin. Bra jobbat:-)
Fin hemsida! :)