Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 606 ggr
loular
0

besök?

Hej.

Louise var namnet och jag planerar att skaffa ett par råttflickor. Det skulle vara superroligt att bota min abstinens tills dess genom att träffa ett par råttor, och ägare givetvis :)

Finns det någon med råttor, nära karlstad, som skulle vilja ha ett besök?
Vore supermysigt!

:D

(visste inte vart jag skulle placera inlägget)

Varghund88
0

Bor inte direkt i närheten haha (Saltsjöbaden, Stockholm) men du är välkommen att hälsa på ändå om du vill? (; Har flera pälsklingar av båda könen och i lite olika åldrar som älskar besök *ler*

Annars finns ju den här listan som du skulle kunna titta på och se om något passar? (:

loular
0

Jättesnällt att du svarade!! :)
Har släkt i Stockholm så bli inte förvånad om du får ett mail framöver att jag vill hälsa på ! :D
tack också för länken.

Varghund88
1

#2. Nej okej blir inte förvånad då. ;) Bara glad. Trevligt med besök från råttmänniskor ;D

deeremf
0

Hej

Haha höll på att blanda ihop Karlstad och Karlsborg, synd, bor i Hjo nämligen så hade det vart Karlsborg hade du kunnat träffa dem när jag övningskör.

Itchy
1

om du hqar lust att åka äääääända till örebro så finns jag & mina råttor här :)

You can't spell Bitchy without Itchy

StillaSinnet
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får gärna komma till mig :)

Jag bor i Degerfors, 7 mil från Karlstad mot Örebro.

jag tror dock inte din abstinens botas…snarare förvärras! Skrattande

Jag har 6 honor och 2 hanar just nu men är inte hemma i helgen.
Nästa helg kommer två nya råttor in i flockarna och då kan det bli lite oroligt ett tag, så bäst är om du passar på nu under kommande vecka eller om ca 14 dagar när introduktoen är klar och flockarna har återfått sin harmoni igen.

Det som kan vara kul för dig är att jag har både släta, nakna (förmodligen fuzzy), dubbelrexar, dumbos och toppörade i varierande färger, någon tecknad, så du kan se, känna och bilda dig en uppfattning om vad du själv gillar mest för variant. Jag har nu
tecknat i mink (va mm),
skuggat (bu eller b-e sm) i ru bl,
self i ru bl och si-black och rödögda nakna.
Ny färg som jag får hem nästa helg är Dove.

(Lägger till: inget till salu, inga kullar på gång. Bara kläm-och-känn-mys)

På bilden ses Norma Jennings rubl du b-e sm eller bu med nosen mot kameran och liggande med ryggen mot kameran Katoz Vilja mi va mm xx

Välkommen, men hör av dig först så vi är hemma :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare