Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3884 ggr
elin_82
1

Råtta behöver hem

Jag jobbar på Grizzly, djuraffär i Marieberg, Örebro och skriver här på eget bevåg. Vi har en hanråtta inne som skulle behöva ett hem snarast. Vi tog in 4 tamråttor. Två tvåfärgade som blev sålda ganska snabbt och två gråa som tyvärr ingen verkar vilja ha :( En av dem blev såld för 1½ vecka sedan till en som redan hade två råttor …och nu är det en stackare kvar som behöver sällskap och kärlek ♥ Om nån funderar på att köpa en råtta så får ni gärna komma in och kika på denna fina kille.

vevve89
0

Synd att d va en hane och att jag inte får ha råttor hemma än=/

Itchy
2

jobbar på Djurens center ;)   jag kan komma förbi imorgon efter jobbet & kika på honom

You can't spell Bitchy without Itchy

Itchy
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lilla Råttigan (Ratigan) fick följa med mej hem idag, kunde inte motstå honom (har velat ha en blå råtta i många år)

regskylt
0

Om ts fortfarande läser tråden så vill jag gärna fråga när han är född? (ser att han är köpt, men jag undrar av annan anledning)

Itchy
0

han ska vara ca 10v gammal

regskylt
0

#5 ville veta datum, ca 10 veckor säger inte så pass mycket jag önskar tyvärr.

mikeiko
0

Åh vad fin han är! Skönt att höra att han fått ett bra hem. :D

Itchy
0

när jag läste att det var en grå råtta så trodde jag att det avr en black roan TS menade…men denna sötnos satt & väntade :)

Itchy
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har han lugnat ner sej lite, och förstått att jag inte är ute efter att döda honom..så har kunnat pyssla lite med honom & ta lite ordentliga kort  :)

(är inte helt lätt att fota en råtta med så silverglänsande päls)

allezanna
0

#9 Vilken stilig pojke :)

Itchy
0

#10 jo han är riktigt stilig :)

elin_82
0

Vad glad jag blir att han fick ett bra hem :) Jag har haft råtta själv för många år sedan och kände med honom. Kunde tyvärr inte ta honom själv.

Vet tyvärr inte datumet han är född.