siamese
Jag skulle gärna vilja köpa en siamese sealpoint, ev self black som bär på siamese/ himalya. Med dokumenterad härstamning.
Prata med wintermynta, hon har härligt fina siamesetöser (2 eller 3 st tror jag?) till salu just nu. :) Mysknuttar allihopa.
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Finns i princip inge self black :-/. Nästan allt är silverat verkar det som.
Jag har satt ihop nu under veckan. Harry boy, Black rex dumbo(bärande siames sp, rubl) med Fidorka, S/Black dumbo (bärande siames sp, rubl, burmes).
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tack för tipset.
Katoz i sthlm håller på med siames. Ladugårdens kan få ibland och haft nyligen till salu. Bankfack här på rif hade massor som söker hem som bor hos Wintermynta.
#2# ha ha det är jag som klumpar mig. Jag skulle vilja ha en hane från en sund linje. Ska börja ställa ut. Med self black menar jag utan vitt. Silvering är bara fint tycker jag .
#4# jo men jag vill helst ha en hane .
Otecknat kommer det här. Dock bärande av tecknat. Väntas s/black och siames. Pappan är från min v75kull. Mamman är import från tjeckien, bott i sv sedan februari. Reggad i tjeckien och srs. Full stamtavla med mycket tjeckiskt, men längre bak dyker även tezzlans upp. Rätt bra färgavlat. Dock siames och burmes linje.
#6 Maila/ring dom och se om de har någon hane?
Jo men jag söker lite senare till hösten. Jag ska ha semester o vara borta .
#7 det lät himla intressant 
Jag kan tänkas vara intresserad av en liten siapojke om du får någon.
#9 ahh.. men vänta tills Katoz kommer hem från semestern :-). Hon håller ju på med siames. Hon och systern har säkert flera kull planer i år.

Ladugårdens kommer lägga ner sin siameslinje tyvärr då den är den enda i sverige som är helt fri från ru bl. Har en hona här hemma som jag borde ta kull på men jag ska inte föda upp siames, men underbar är hon. Ev så har Ladugårdens vuxna hanar för omplacering om man vill starta upp en linje.
Det är ju bara att ringa och kolla.
#12 jo det var lite trisst att min siames linje var siste delen som inte bar på rubl. Hade varit kul om hon kunde hittat partner till avkomma.
Ladugården har en siames hane som söker hem från den sista kullen, 1½ år nu.
#12 Du måste ju inte göra mesar på henne. Bebbarna blir ju siabärare, så jag plockar nog en eller två eller tre från en eventuell kull ändå. ;) Pretty please?
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Jag ska ta tag i letandet när jag har flaxat land o rike runt. Färdigt. Skulle vara kul o föda upp igen.