Etikett: annonsering
Läst 658 ggr
0
(S) Omplacering
Har 2st hanar som jag är intresserad utav att omplacera.
- födelsedatum: Vet inte helt säkert eftersom jag själv tagit över råttorna av annan person men nånstans mellan 1-1½ år
- färg, teckning o hårlag: Den ena (Haren) är slät agouti hooded och Björne är rexad agouti
- kön: Hanar
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Ingen info
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Ingen info
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Ingen info
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Omplaceras då de inte kommer överens med resten av flocken och då jag redan har två flockar att ta hand om lämnar det inte mkt tid över till en tredje
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Båda killarna är jättemysiga och snälla men låga i rang och har hos mig lätt blivit "mobboffer"
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Dom är inte reggade och kan skänkas gratis till ett seriöst och bra hem!
- ort där råttan/råttorna finns: Stockholm
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
- Om annonsen ska vara låst eller ej: Annonsen behöver inte vara låst
Bilder kan ordnas vid seriöst intresse!
0
Vill gärna se bilder på dom då vi har två råttpojkar här hemma som är ca ett halvår gamla som vi gärna vill skaffa lite äldre kompisar till :) Stockholm känns dock lite långt bort, bor i Skåne men ska ev. upp dit och träffa släkt någon gång i slutet av sommaren.
4
Ursäkta men Haren har du haft sen han var bebis och jag gav dig hela hans föräldrars historia vid den tidpunkten. Han flyttade direkt runt 5-6 veckor till dig. Sen undrar jag över dominansproblemen du skrev att han hade senast vi hördes av via pm?