Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 745 ggr
ceccie
0

hus råttan

Har ni som är medlemmar i srs fått hr? Jag har inte fått.

Zakaraa
0

Ingenting ännu, hade glömt bort att det ska komma en nu snart :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

ceccie
0

Ja jag kom på själv att jag inte hade fått juni numret. Så jag tänkte bara att dom hade glömt bort mig. Jag fick april nr i maj.

zickan
0

Det är strul med Lycia som ska fixa den. Hon segar har jag hört från många håll :-(. Vilket blir stora problem då information om utställningarna som är nu inte går ut i tid.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

wintermynta
0

#3 Det är inte bara hon som ska fixa den utan Hr är uppbygd så att det ska vara tre redaktörer och en ansvarig utgivare. .
Huvudansvarige utgivare är srs ordförande Daniel Thuvfsson så ev klagomål borde ju rimligen framföras till honom. Han är  den som är ansvarig för att den ges ut i tid. Sen består redaktionen av 3 medlemmar vara 2  st (mig veteligen) inte  aktiva.

zickan
0

#4 okej, jag har bara hört att det är Lycia som skulle ha skickat ut den för ett tag sedan. Trode hon var med i styrelsen?. Har dock inte koll på de som är i styrelsen i år.

wintermynta
0

# Hon är sekreterar i styrelsen och en av redaktörerna men inte ansvarig utgivare. Det ligger på ordförande Daniel Thufvesson.

zickan
2

#6 Jo såg det på sidan nu och konfronterade danne. Men enligt honom har Lycia tagit på sig att skicka ut det denna månad. Så folk som undrar varför det dröjer kan fråga henne.