Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 668 ggr
Kebab-Eme
0

Halv dumbo?

Haha, kanske världens knäppaste fråga men kan en råtta vara ''halv dumbo''?
Min ena dam är toppörad men öronen är där dumborna har sina öron, eller hur man ska säga det(?).

Hon ser lite lustig ut ibland haha. Men förbaskat söt!

Lustig fråga men man måste ju fråga ;)

KöttbulleKorv

Banankaka320
0

Vill gärna se bild :) Har också toppörade råttor som haft sina öron liite längre ner än vanligt och konstiga former :)

Kebab-Eme
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min FetaGreta :)
(Hon heter ju dock inte FetaGreta utan bara Greta, Haha)

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

Det är hon som är längst fram dåe :)

KöttbulleKorv

Banankaka320
0

Jag tror hon kan vara en dumbo faktiskt :) Vet du hur hennes föräldrar ser ut? Är råttorna syskon? Vissa råttor har jättetydliga dumboöron medans vissa är lite halvtaskiga typ

Allamej
0

Dom kan inte vara halvdumbo, hon skulle inte få A-pris i standard men jättesöt dumbo är hon.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kebab-Eme
0

Jag har hennes ena syster och ifall jag minns rätt så va inte föräldrarna dumbo och det blev ingen dumbo i kullen. Men har för mig att föräldrarna va dumbo bärare.
Men kan ha fel ;) Hehe.. Hittar inte stamtavlan xD

KöttbulleKorv

Allamej
1

2 Dumbobärare ger dumbo, inte många men så många som moder natur känner för att dela ut.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kebab-Eme
0

Okej, så man kan då säga att hon är en dumbo? :o

KöttbulleKorv

Allamej
0

Ja

Kebab-Eme
0

Jaha haha, tack :) Då fick man helt plötsligt 3 dumbosar :) Hehe

KöttbulleKorv

mikeiko
0

SÅ söt! :D

Kebab-Eme
1

#11 Hon tackar så mycket! :D

KöttbulleKorv

ceccie
0

Sådana öron hade jag på en råtta efter dumbo. 2003 . Det var som att naturen inte kunde bestämma om hon var dumbo eller inte , så det blev en kompromiss

Lurvas
0

Söt va hon i alla fallGlad

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.