Färg?
Greta, hon är lika ljus som i ansiktet, blev lite skugga på kroppen.
har ingen nyare bild.

Gretas mage

Amy, lite suddig, men kanske kan se färgen på henne ändå. Har ingen nyare bild

Bild på Malva när hon var ca 10 veckor

Bild på Whiskey när hon var ca 10 veckor

Hoppas det går att se färgerna på dem nu :)

Whiskey är en solklar agouti husky roan.
Malvas färg, vilken av ungarna är det? Skulle oxå kunna vara en agouti husky roan men som blekts annorlunda, eller en choklad agouti roan. Ser inte black ut direkt, men har du bättre bilder ändå?
Amy ser gråbrunflammig ut, kan inte säga vad hon har för färg. Ser ut som hon kan vara roan hon med, hur såg hon ut som liten unge?
Qui dormit, non peccat

På sista bilden är malva längst ut. (tror jag :-P) vet inte om jag Har en bättre bild på Amy. I mobilen i så fall. Kan försöka fixa imorgon. Gretas färg då?

Oj, har blandat ihop namnen och bilderna..
Den översta råttan Greta ser ut att vara beige.
Råttan som kommer efter Amy ser ut att vara en grådaskig blek agouti husky roan dumbo. Men är inte säker på färgen, har du ingen när hon är yngre?
De två understa Whiskey och Malva är båda agouti husky roan.
Qui dormit, non peccat

Ska kolla på min andra dator, borde ha någon när hon är ännu yngre. Len blir nog inte förrän ikväll eller imorgon..

Här kommer det bilder på Amy och Greta från första veckan jag hade dem, ca 7 veckor gamla. Här ser man även någon färgskillnad på Malva och Whiskey.
Greta

Greta

Amy

Whiskey och Amy

Amy

Malva, Greta och Amy

Putt.
Jag tycker att Amy ser mer blå/grå ut
Medan Malva o Whiskey säkert är agouti husky roan, kollade bilderna igen, och de hade väääldigt lika färger när de var 8 veckor :P
Amy ser ju beige ut men är hon beige eller någon annan färg ? :)
Det här är det negativa med att inte köpa från någon som kan färgerna :P