(S) Bur
Hejsan säljer en bur av märket 'gabber' modellen 'laura' (tror jag?) Jag har haft mina två råttor i den och använt den som 'extrabur' när jag varit hemifrån lite längre och tagit med mig råttorna. Jag köpte den ny, och det var för ca 5 månader sedan. Men dem har inte spenderat mer än 2-3 månaders tid i den. Säljer den pga burbyte. Inget slitage, förutom att den har någon fläck i botten (vet ej vad det beror på?). Har rengjort den noga, inga bitmärken vad jag kan se.
OBS! Ungefärliga mått (kan skilja någon cm mer eller mindre, är dålig på att ta mått)
Höjd: 70
Bredd: 45
Längd: 70
Den kostade runt 1000 - 1200 som ny har jag för mig. Men jag vill ha 400 kronor för den, det finns även trähyllor och ett hus till som tillhör, har dock lagt ner de i förrådet för jag tycker trä + råttor blir sunkigt väldigt fort. Vill ni ha de tillbehören, så går det självfallet bra. Man kan säkert slipa och lacka om.
Jag har ingen egen bild just nu, men det kan fixas inom några dagar. Men buren ser ungefär likadan (om det inte är likadan) ut som; http://www.zoonen.com/res/temp/23/37/2337184/DSC00065.JPG bara det att min har en större lucka i fram.
Hämtas i Gästrikland eller fraktas, men då betalar du frakten. PM för mer information, vart och när. Jag är prutbar.
Vart i Gästrikland? Det är ju ganska stort :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Pga personliga skäl så föredrar jag att tala om det i PM för någon som är intresserad. Men runt Gävleområdet. Kan även hämtas ca 3 mil utanför.
Bump för ny information: Kan även fraktas till Uppsala vissa dagar nu i sommar, men i så fall får köparen mötas upp vid något lättillgängligt ställe.