Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 693 ggr
darkness
2

Rip FlisanR.I.P Flisan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i måndags kastade Flisan in handduken Gråter

Hon somna in i min famn hos vetten. 
Hon var så lugn och snäll därborta.

Satt i en timme med henne o mamma  själva på rummet för att bestämma vad jag ville göra. jag satt o klappa henne så hon knastra tänder o ploppade med ögonen. brukade aldrig få hålla henne men nu på senare tid när hon blev sjuk så sökte hon närhet hos mig.

Nu är hon begraven på baksidan av huset under ett träd <3 min fina lilla Flisan nu slipper du ha ont. Mamma älskar dig otroligt mycket <3 Fiffi saknar dig så och jag med Gråter

Men jag ska alltid minnas dig vid dom lyckliga tillfällen vi fick ha tillsammans under den korta tid jag hade dig min fina tjej <3

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

amanduzan
0

Råkade hamna här av en slump, beklagar din lilla väns bortgång, tycker det är fantastiskt hur nära vi människor är med djur, sorgen är lika stor som när en människa dör när ett djur dör, vi får minnas våra fyrbenta vänner så som dom levde, kram på dig!

[Taxie]
0

<3

m0chicakez
0

Beklagar verkligen, jag förstår precis hur du känner då min hund blev överkörd för några veckro sen. Jag saknar honom otroligt och gråter fortfarande på kvällarna…

Kram<3

Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis

Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger

Nomad
0

Va jobbigt T.T *stor kram* Starkt att du orkade vara med, det klarar aldrig jag. Även om jag egentligen vill.

There's no such thing as failures, only early attempts at success =)

Ratzo
0

Beklagar :(

I can't drown my demons, they know how to swim.

darkness
0

#1 ja det är alltid jobbigt att missta sin vän :/ kram

#2 tack <3

#3 Nej men usch D: beklagar :( ja kvällarna är värst faktiskt då for tankarna runt i huvudet :/

#4 ja det var första gången jag vågade följa med till vetten. Jag fick även sitta med henne hur länge jag ville för veterinären. Han vänta utanför o sa sen att vi kunde få ta bakvägen till bilen så vi slipper gå igenom väntrummet.

#5 tack <3

m0chicakez
0

#4 Precis, och mamma hatar sig själv för att det var hon som körde över honom :c Vi skulle åka och handla, och brorsan skulle ut med dom samtidigt. Molle såg bilen och ville hänga med, så han sprang framför däcken.. Usch, livet kan vara så j*vla orättvist >.<

Men det blir bättre med tiden, även fast djuret alltid kommer finnas kvar inom en. Förhoppningsvis träffas man säkert igen, när man själv måste slänga in handduken. Att tänka så gör det lättare

Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis

Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger

mikeiko
0

beklagar :(

darkness
0

#7 men gud vad hemskt :O skulle heller aldrig förlåta mig själv för de :(

#8 tack