Zoonen
Är sugen på att vidga mina vyer och eventuellt bli medlem på zoonen också, och tänkte höra hur många av er som finns även där och om ni heter samma sak? :) Vore isf kul att se ett par familiära "ansikten" men också kul att prata med nya.
Är det en schysst jargong där? Är det kunniga och seriösa människor där? Vill inte ödsla min tid i onödan :P
Heter Attitydproblem på Zoonen tror jag. Har inte varit där och häckat på läääänge. ^^
💣
#1 Oj, är det så illa?

Zoonen är ju död, händer ingenting. Är/var medlem men är aldrig inloggad, minns inte ens mitt användarnamn där.
Qui dormit, non peccat
Jag är medlem under samma Zickan över allt. Men zoonen lades ned för länge sedan. Brukar kika in ibland när jag letar burar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Låter inte så upplyftande Zickan :P
Haha såg nu min formulering. JAG lade ned zoonen för länge sedan. Inte att zoonen har lagt ned.
Nej men förr när det var aktivt så var det mest fjortisar och det var i stortsett skvaller sida. Forumet är typ stendött.
Nä det låter inte givande alls. Är RiF enda forumet för råttor?
Nejdå. Du har ju r8forum.kanske.net eller hur adressen nu är.
Var inne där för nåt år sen kanske, och hittade en brud som snott en av mina artiklar :P Då tog det hus i helvete xD
Jag tycker mest att det är barn där, så enligt min uppfattning är det mycket duktigare folk rif :)
Det är mer en sida för nybörjare, man kan väl säga att:
På Zoonen lär man ut
På Rif lär man 
Jag har varit där, blev på hoppad av nio åringar som är i åldern jag vet bäst. Du kan inte ha katt när du har tamråttor. Det har funkat i 6 år hitills
#13 Jag struntade i att bli medlem :P Och det funkar jättebra med min katt, hon bryr sig inte ett dugg om råttorna :)
De flesta med råttor har ju även nått eller flera av katt, hund, iller, kanin, marsvin osv som alla sägs kunna vara skadliga om man har råttor.
Haft allt av ovanstående i samma lght samtidigt förutom marsvin.
Jag är medlem på zoonen, har vart det sen 2008. Men när jag började titta närmare på råttor så såg jag att det knappt uppdaterades på forumet så jag valde denna sidan i stället och stannade kvar. 
finns på zonnen också men inte vart inloggad på år och dar. Minns knappt mitt nick
Hade också 2 råttor, 2 katter och en hund samtidigt i en liten etta en gång. De låg och mös i en enda stor hög i soffan
(ja under uppsikt) Allt går bara de lär sig att de är vänner inte mat. Var ibland tillfälligt sköthem åt fågelungar när de var överfullt på andra ställen de lätt blir på sommaren och katterna kollade inte ens på dom.
Så där satt man vissa dagar med katter, hund, råttor, fåglar i en hög i solen och undrade om alla är extremt korkade eller bara överdrivet snälla
Jag finns på r8 som Squid, jag föredrar eg phpbb formatet med forumet behöver engagerade medlemmar.