Mina tjejer!
Hej alla!
Nu har jag äntligen, efter många år av önskan, fått hem tre små underbara tjejer! Så nu tänkte jag presentera dom alla för er. :D
Först ut är Cheesedoodle. Hon är "ledaren" och är ganska så bossig över dom andra, men otroligt gosig och inte det minsta rädd för nånting!
Sen har vi Popcorn som är jätte vimsig och älskar att gå på upptäcksfärd i rummet. Det hon älskar absoult mest är att ligga i nacken på matte och gosa under all hår!
Sist har vi lilla Nacho som är väldigt blyg men så småningom börjar komma ur sitt skal. Hon älskar att känna sig trygg under tröjan och kommer inte så gärna fram när hon väl har hittat en bra sovplats. :P
Aliihopa älskar att sova middag med matte och sitta på axeln. ^^ Dom är bara 5-6 veckor gamla, har haft dom i 3 dagar. Och jag känner att jag redan har byggt upp ett band med dom.
Dom är alltid glada och pigga när dom ser mig. :3 Vilket känns jätte skönt.
Bilden är på Cheesedoodle
Vill bara påminna om att detta är mina absolut första råttor. Och ni får jätte gärna hjälpa mig bestämma färger på dom, kan ingenting om sånt. Har för mig att Popcorn är siames dock. :3
vilka riktiga sötnosar <3
Ja ellerhur? :D Är så förtjust i dom. ^^
Jätte söta! :)
Herregud så söta! Pussråttor 
Grattis till några helt otroligt söta bebbar :D
Hade nog velat stjäla Nacho om jag inte haft två svarta som kommer hem till mig nästa vecka. ;)
Tack alla! Är så lycklig över att ha dom i mitt liv