R.I.P Tyri
Beklagar :(
Usch, har aldrig behövt ta bort en råtta, eller varit med om att någon av mina gått bort. Kan bara tänka mig hur jobbigt det är. Hon har det bra nu bortom regnbågsbron i alla fall med all ost hon nånsin skulle kunna tänka sig att äta!
Kram till dig!
R.I.P :(
snarare världens största levergodis. då hon alltid tog åt sig av det och aldrig tyckte om ost om hon fick smacka när hon var med oss. hehe.
Haha, två av mina gillar inte heller ost…Äh, i råtthimlen är det fullt av ost, ofarliga sladdar, gamla filtar och tröjor, massa pasta och godis av alla de slag att tugga på! :) Så har hon en massa roliga kompisar där också. Dom sitter säkert och pratar skit nu om allt kul dom inte fick nosa på här i jordelivet. Typiskt råttor.
råttor är nog de allra största krösamajjorna så de har ju mycket att snacka om där uppe i himlen med alla nya som inte hört deras historier och skvaller än :)
beklagar sorgen :(
Jo det är dom allt minsan. hoppas hon träffar sparis en annan honona som gick bort vid ung ålder för ca 1 år sen..
Tyri med alla andra råttor lever efterlivet just nu, dom lär ha kul
ja dom lever underbart nu. En av mina lär ju verkligen njuta, han hatade människor över allt annat men råttor gick bra, han kom överens med alla
vrf trycker ngn på bra inläggs knappen? bara onödigt och barnsligt!
Rip ;(
Beklagar :(
håller med om at tsådant kan bvara så himla dumt gjort av människor ibland.
R.I.P till alla råttor som gått bort under all tid
Jag tror den ena var jag :/ Min dator hakade upp sig så jag klicka två gånger och ena gången hoppade sidan igång och då hade den åkt upp och jag råkade klicka precis på "bra inlägg" innan jag hann se det :( Stort misstag och olyckshändelse så inte meningen. Dubbelkollade men just då stor de 0 men kanske kom upp senare
Im sorry
Det gör ju inget om man inte ''menar det'' :)
beklagar :(