västmanland
Jag söker rått ägare i västmanland 0-100 för o hitta på aktiviter med.
Jag bor i västerås och är intresserad.
Vad kul skulle vilja dra igång en lokal avd för västmanland o dalarna i svenska råttsällskapet. Själv bor jag i 0222.
Då tycker jag du ska kontakta Dannesgnagare här inne. Daniel som är ordförande i srs bor i västerås. Jag bor också i västerås. Vi har funderat på stt starta en aktivitets komitee för denna del av sv.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
TS vad är det för aktiviteter du menar? Jag bor också i Västerås :)
Jo jag menar att träffa vanliga råttägare, jag är srs sen 95. Alla vill inte vara medlem i srs. Jag föder upp råttor i liten skala. Jag har haft celias innan jag blev svårt sjuk. Jag menar att man kan träffas o prata råtta oavsett om man är srsare eller inte. Jag hade en sådan grupp när jag bodde i bålsta. Det va skit kul.
Jag bor i Västmanland, blir väl medlen i SRS i slutet på Maj (om jag kollat budgeten rätt:P) Skulle vara roligt att finnas med där litegrann.
Hej lurvas. Det tycker jag med. Man kan göra saker tillsammans. Jag är medlem i srs, jag är inte ute efter o konkurera med dem.
Låter kul… synd att jag inte bor i krokarna längre :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Återkommer snart. Det är ev lite saker på gång till sommaren :-).
Bara hoppas det går i lås också.
Jag kan köra rått träff här när jobbet lugnat ned sig. Min granne har godkända agility hinder och vill kanske hjälpa till att ge lite tips och lära ut några knep på den biten.
Kul Zickan det ser vi fram emot
Bor i västerås, granne med Zickan och Dannesgnagare :) Dock inte med i srs men är gärna med ändå :)
Jag bor i utanför Enköping men det är så nära.. Skulle verkligen vara skoj att träffa andra råttälskare ^^
Vad sägs om förmiddagen/dagen lördag den 2juni?
Jag fyller år och ska ha lite fest på kvällen. Men fri hela dagen. Blir 2 från norrköping och ev fler som gärna medverkar då. Är vädret bra så kan man ta fika ute i gräset
#13 Jag kommer såklart :)
#13 jag kommer nog också om jag får 
Jag kommer tror jag om jag inte har tenta just denna dag. Har två olika datum på samma tenta så jag måste kolla vad som gäller.
Får man komma fast man inte är medlem i srs än?
Kan ta det senare i sommar med. Krävs inte att man är medlem i srs för att ha eller komma på en rått träff. Krävs inte heller medlemskap i srs för att besöka en utställning. Krävs dock medlem i srs om man ska ställa ut.
Ok Vad bra!
#12 hej kul att du bor i enköping. Där har jag oxå bott. Det går o ha träffar åt det hållet oxå.
#20 känner ingen annan här som har råttor :) skulle vara kul att träffa någon ^^
Tyvärr visade det sig att jag har en tenta den 2 juni. Tråkigt men så är det när man pluggar på distans.
# Samma för mig men 4 runtomkring istället -.-
Flesta verkar ha tentor den helgen. Skjuta upp kanske
#20# jag bodde i fjärdhundra o hade celias innan jag blev sjuk. Det kändes som jag var ensamast med min hobby.
Haha känner igen det ^^
#26# tur att internet finns. Vad för sort råttor har du?
Jag dyker upp på ev rått träffar i höst.
Till stora pet dyker jag nog upp som åskådare.
Två "zoo" råttor en omplacering sen två uppfödarpojkar sen i söndags. Vet iaf hur mycket bättre allt känns med bra uppfödare med i bilden numera. Så kommer bara skaffa från uppfödare..
#30# grattis till bebbarna vad blev det för färg?
En ba x du och en ag du.. Fantastiska sötbebar..
Agouti dumbo jag smälter. Har haft black beige o fawn men aldrig agouti.
Jo söt som sirap och så booglar han med ^^ min första agouti :)