Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 624 ggr
Mische
0

K: Hanar

Jag söker just nu efter hanar som helst är från uppfödare. Färg är inte så viktigy men tycker om Self, ambk och liknande teckningar med mindre vitt. Dock är temprement mycket viktigare än utseende. då jag vill ha åldersskillnad så letar jag både efter en vuxen herre och en bebis. Jag har en Royal suite 95 double bur med massa mys och pyss i. Jag ger barngröt på morgonen och middag på kvällen, givetvis har dom fri tillgång på mat som jag gör själv. Det finns utrymme att springa fritt på och jag gosar och pratar med råttorna hela tiden. Jag gör alltid mitt bästa jag kan för mina pälsklingar. jag bor i fjärdhundra utanför enköping i Uppsala län. Har jätte lätt för att at mig runt då min sambo har bil. Sen ska jag även resa till Stockholm och har möjlighet att hämta där den 15 juni. Svarar gärna på frågor :) kollar även rif flera gånger om dagen!

Terato
0

Jag har en planerad kull i samarbete med shannaras (wintermynta på RiF) i Örbyhus. Jag bor i centrala Gävle och kullen blir hos mig.

Om den blir av så blir det agouti och black i self och förhoppningsvis lite teckningar och ev. pannfläckar. Kan även bli mink, cinnamon, amber och champagne. Rex och slät. Aktiv och flocksmart mamma, pappa är också väldigt flocksmart och trevlig, pappa till wintermyntas dumbokull som hon har nu tillsammans med en annan uppfödare. Tror hon har nån hane kvar där också och ev. nån äldre hane, så håll utkik!

Jag kontaktas enklast på mailen: saraostlund1986@gmail.com

..eller telefon: 076-8757528

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se