Bara jag som aldrig fattat vad Guldmynt är haha? 
173 har jag :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.

258
You can't spell Bitchy without Itchy
jag har 28 stycken xD hahahaha
nej vänta…………29 xD moahaha
716 :P
250 nånting, har köpt Insider tre gånger också :)
670 :D hehe.. o.o
KöttbulleKorv
#8 jezuz christ :O
:O haha vi måste nog ha en intervention me Ratlings..och det NU! :P
#11 Haha 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Jag har inga… fattar inte ens hur man får tag i sånna xD (nån som kan förklara
)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
kolla annonsen på höger sida om inlägget, där står det "ett guldmynt" när det ÄR ett Guldmynt där så klickar du på det, och du får det på din sida =)
och med dom kan du köpa saker ^^
Oj, det var enkelt, nu har jag ett mynt i alla fall xD
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
#14 Vilka annonser? *fattar ingenting* :P
Annonserna på sidan, ovanför dem. Det är en liten blå rektangel med ett mynt på och där står det "ett guldmynt"
jaaa precis :D där e det, så e det en tom ring där, ibland är det ett Guldmynt där, det ska du klicka på =)
#20 Aha tack bullerbytjejen! Nu har jag 1 mynt ;) haha
woop wooop :D
Jag har hela 16 stycken, och jag är stolt över att jag samlat in så många. =P Det är så lätt att missa när den ligger mellan två annonser, man tittar ju ändå inte på annonserna.
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
jag ser inga annonser alls, bara guldpengsgrejjen, men det kanske e för att jag har "ghostery" ? som tar bort reklam ^^
Antagligen. Jag har reklam precis överallt. >.<
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Just nu har jag 115. Köper ju Insider lite då och då haha.
Uhm 2… Orkar inte/glömmer att kolla efter sånt haha
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
#28 Samma här, hadde massor när det var lotteriet. Men de fick ju lägga ned lotterier pga klagomål från lotterikomisionen. Alla Guldmynt ska åter sättas in på allas konton det som de betalade in för de lotterna. Men det verkar inte skett ännu.
Själv bara 302 kvar nu. Köpte upp det mesta på lotter åt mig och kompisar som ville ha. Samt att jag ger ut Insider till kompisar och medlemmar ibland..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
195 :) men missar så mångaxD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Den där rutan är tom hela tiden (så som de ser ut när man tagit ett) och jag har inte tagit något sen i förrgår D:
#34 Inte jag heller :S
#34 Se till att sidan är färdigladdad innan du klickar vidare. Sedan kan du ju alltid bara refresha sidan tills ett mynt kommer om du verkligen vill ha ett *ler lite*
#37 haha ja du ser :P haha grattis ^^