Mina flickor
Tänkte att jag har bilder på alla tjejerna i en och samma tråd, nu när den lilla flocken är komplett. 
Här kommer det att finnas bilder på
Odd, Mushu, Shisou, Dovahkiin, Aili & Doris.
Gud så fina 
// Stephanie och hårbollarna 
Doris & Mushu.
De är lika gamla, men kolla vilken storleksskillnad! Ett bra exempel på vilken skillnad fodret gör. Mushu är så liten pga dålig kost de 4 första veckorna i livet, samt då att mamman också fått dålig kost…
Doris kommer från djuraffär, men har ändå fått bo i bättre miljö och fått bättre kost än Mushu, som är privatuppfödd.
ROAN FTW! 
Fina flickor ^^
#4 Flickorna tackar så mycket 
#9 Haha
Är egentligen inte så mycket för just roan, men vad ska man göra? Jag blev kär i Odd, så henne kunde jag inte låta bli. De tre andra roantjejerna, Mushu, Shisou & Dovah var jag bara tvungen att ta med mig hem för att jag tyckte synd om dem, för uppfödarna visste då verkligen inte vad de gjorde… Men ack så underbara tjejer jag har! Ångrar ingenting. 
#10 grattis så mycket ^^
min roan har visat sig vara väldigt mycke mer fäst vid mig än min black hooded, när jag vandrar runt i lägenheten ska hon följa efter mig och luta sig mot mina ben,älskar värkligen mina flickor. =)
Så stoora de blivit sen förra tråden! Himla söta är de! :-)
Ja, de var verkligen lika varandra! :)
#14 Älskar den bilden! Sååå fin!
Åh vad de är fina! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söta flickor! :D
#24 hur gjorde du den? asså vad är det som håller upp den? :)
#25 De är alldeles underbara! :)
#26 Det är faktiskt ståltråd, haha :D Funkade faktiskt bra, så planerar på att göra något lite mer seriöst här nångång snart :)
#27 vad smart! ja tyckte den var snygg iaf :)