Beklagar verkligen :(
Tack!
Beklagar sorgen, det är alltid jobbigt att mista en vän. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Ååh, en så söt gottekrullis! Jag beklagar verkligen. :(
Vad tråkigt, beklagar. :'(
Finaste Spajken. :´(
Tack alla. Det är alltid tungt att förlora en pälskling, men spike hade verkligen en speciell plats i mitt hjärta. Han var en av mina tre första råttor, och han var den jag valde först. Från och med första bilden jag såg på honom så var jag såld. Och när jag äntligen skulle få hämta hem mina råttor så var han så söt trots att han var naken i princip. Och det första han gjorde var att somna innanför tröjan. Sen har han alltid varit världens snällaste. Pussades/tvättades hela tiden så fort man satte in handen i buren. Han var en rejäl mysgubbe. Och så hans otroligt söta stil när han gick och sprang. Och hans busryck! Han var bara bäst helt enkelt. Och nu är han borta :'( Men jag får vara glad som fick ha honom hos mig! Och nu får han träffa sina gamla kompisar igen.
beklagar <3
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Beklagar..
Qui dormit, non peccat
Beklagar verkligen. Alltid hemskt att mista en vän.
Tack!
beklagar :(
Tack. Usch va tomt att han är borta. Och har för tillfället svårt att mysa med dom andra. Hans halvbröder påminner så mycket om honom.