Bur säljes.
Nu är det dags att sälja min ena bur då jag inte kommer få användning av den nå mer. Den är i fint skick, lite avskavd färg från gallret där man öppnar luckor och tak. Annars jätte fin. Använd i knappt 8 månader. Köpte buren själv ny från affär. Blå botten med svart galler. Finns två ganska små luckor, en fram och en på ena kortsidan, det går även att öppna taket vilket underlättar endel vid städning mm.
Enligt L80 får man ha 4 råttor i den, men jag tyckte att med två nästan vuxna och en lite mindre kille så blev den lite liten. Galler avståndet är ca 1cm, inte mer iaf. Måtten på buren är: 94x72x39 (HxBxD)
Buren finns i Sthlm. Mer exakt ca 2mil norrut i Åkersberga. Lättast om den kan hämtas här eller så kan jag möjligtvist möta upp i typ Danderyd eller liknande. Kan även tas med till utställningen i Edebo, eller till stora vår i Kallhäll.
Skriv i tråden eller via Pm om du har några frågor.
Hade tänkt mig runt 800kr (nypris 1090kr)
Obs! Sakerna i buren tillkommer ej.
Jo kan jag oxå göra iofs.. Men nån kanske nappar :P Man kan ju annars ha den som sjukbur eller bebis bur när bebisarna blivit tillräckligt stora för att klättra omkring.
Absolut! =)
Putt :)
Priset går självklart att diskutera
Putt Putt!
Putt. Skulle va skönt att bli av med den nu. Kan självklart gå ner i pris. Ge mig ett bud bara :)
Hej! Vi ska köpa råttor och behöver en bur. kan dock inte så mycket om storlekar på burar hur stora burar dom behöver. Är buren för liten för dom ?
Vi bor i stockholm behöver i så fall buren väldigt snart.
Villiga att betala 600 kr. :)
Hej. Hur många råttor ska du köpa och hur gamla är dom? Jag hade två bebisar på 5 veckor i den tills de va ca 8 månader.. Under den tiden köpte jag även en till bebis så när jag bestämde mig för att byta bur hade jag tre killar på 6 och 8 månader.. Tyckte då att den vart lite lite.. Men för två funkar den bra tycker jag. Du kan komma och hämta den så fort det passar oss båda. 600 är helt ok om du känner att du vill ha den.
Karib98 är du fortfarande intresserad av buren?
Putt