Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 843 ggr
Ellinor_ludde
0

Eller hur!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är denna bur en aning för liten för en råtta? Min kompis och jag stod och tjaffsade om det, hon tyckte den var precis så att en råtta
kunda bo i men jag tyckte den var lite liten.. Eller hur?!

EmmaG
0

1) Ser jätteliten
2) Råttor ska aldrig bo ensamma

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Ellinor_ludde
0

ok, tack..!! Haaha, jag visste att jag hade rätt :P

Mymlan
0

Nu skulle hon ha två möss i den..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Saved_By_Jesus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kära nån… den är PYTTELITEN!

Mischa
0

Det krävs mer av buren än att råttan ska kunna komma in genom öppningen :/

≧◔◡◔≦

Kleverin
0

Så mycket botten det var på buren.. vad ska man med all den botten till? mina råttisar vill kunna se ut alltid. (utom på dagen då de ligger i huset på botten och sover)

Ellinor_ludde
0

Varför tar alla det som om jag tänkte ha råttor i den? Jag ställde en fråga, och jag fick svar. Vill inte ha några kommentarer om
hur den ser ut och hur mycket botten den har. Mössen trivs i den
och har massor med saker att hålla på med där nere, ska även
sätta dit hängbroar och hängmattor i gallret?! Kan inte riktigt förstå varför det är fel på den?

Ellinor_ludde
0

Jag har MÖSS INTE RÅTTOR?!

CamillaS
0

jo men i din första fråga så nämner du inga möss, du frågar om den buren var för liten till att ha en råtta i, det e ju därför alla har svarat på det, du kan ju inte bli sur då för att folk tror att du ska ha råttor i den när du frågar om det :) men den e säkert bra till möss men inte råtta:)

Lollo86
0

#7 #8 du skrev ju faktiskt så här: "Visst är denna bur en aning för liten för en råtta?" då antar man ju att det är en råtta som du ska ha där.

så du ska väl inte komma och grina på oss när vi säger att den är på tog för liten för en råtta?

Ellinor_ludde
0

GRINA?
Men tror ni jag ahr en råtta i den om jag säger själv att den är för liten?

Ellinor_ludde
0

Jo, men jag syftar på kleverin som började kommentera hur min bur såg ut?!

Taci
0

Ellinor_ludde , men lugna ner dig lite grann ? :S Vad jag har sett är det väl inget som gjort något påhopp mot dig?!

Stephanie
0

Eller hur, alla håller ju bara med dig!?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Lollo86
0

#11 sorry att jag skrev grina.. men du vart så jäkla stött verkade det ju som.. ingen har någonsin menat nåt illa till dig.

bra att du inte har råttor där i.

Kleverin
0

jag skrev inte "du är dum i huvudet som tänker ha en råtta i den buren med så mycket botten"

jag tyckte den hade hög botten och kommenterade att MINA råttor vill titta ut, sa inte ens att alla råttor vill göra det.

om vi på forumet väljer att fortsätta kommentera buren, observera att jag inte över huvudtaget kommenterade vad du möjligtvis ska ha buren till, så står det faktiskt oss alldeles fritt att göra det.

Mössen har säkert jätteroligt i buren, men det bryr jag mig ärligt talat inte om..

Maliceangel
0

Jag tycker att den även verkar för liten för att ha möss i också.. Men jag vet ju inte måtten, men det ser ut som att den är liten på bilden :) Om det är en vanlig öppning i den storleken dom flesta burar brukar ha.

Den ser bra ut att ha som resebur =D