Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 597 ggr
Mische
11

Lycka ^^

Är så otroligt lycklig. när jag separerade så vart jag utan bostad i ca 3 månader och han ville inte ha råttorna hos sig så han gav dom till tjejen han varit otrogen med. Jag har saknat mina 3 älsklingar otroligt mycket och igår fick jag tag i tjejen och lyckades övertala henne att lämna ifrån sig dom. Behövde bara få skriva hur lycklig jag är över detta. Buren står redo hemma och i helgen får jag hämta mina små minster :) dom få grå hårstråna på zombie borde vara borta så hon är garanterat en helvit black husky roan.. Silly och Quag.. Gah! Längtar så till helgen. Det är för många tårar jag fällt för jag inte ens vetat hur dom haft det. Är glad att jag svalde stoltheten och klarade av att vädja. Dom kommer bli så sönderpussade och gosade. Mina älskade kommer hem igen :) Och fan ta mig att jag inte kommer släppa dom ur sikte. Bara ledsen över att jag förlorade ett halvår med dom. Kan inte förstå att flickorna jag haft sedan dom var bäbisar nyss fyllt 2 och Quag gosgubben är 2,5 :o

Allamej
0

Grattis :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

darkness
0

Starkt gjort av dig! Och lycka till med dina älsklingar nu och ta vara på tiden :D

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Hallonblad
0

Kul att återförenas med sina små långsvansar. :) Ta vara på dem nu, och njut av resten av tiden tillsammans. ;)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Mische
1

Ska njuta var dag :) kan inte sluta skratta och le ^^

[Myraan]
0

Ohh gud vad glad jag blev av att läsa detta! :)))) Grattis!

zickan
0

Väldigt starkt gjort och jätte kul att du får hem dom igen :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[lucke]
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis ylar NicoGlad

Mische
1

Nico ^^ Oj vad söt hon blivit ^^ Känner knappt igen henne :O Allt bra med henne? Lyckat att du lyckades få en bild med gulligt öppen mun ^^

[lucke]
0

#8 Å, allt är bara bra med Nico men det blev en stooor dam av den lilla skruttanSkrattandeFortfarande extremt trygg, snäll och stabil- jag är dig så tacksam för henne! Vi är glada för din skullGlad

råttan1
1

Rtt stort grattis tll dig. Blir verkligen glad för din skull. Njut för fullt och osa med dem.

Mische
2

Haft dom hemma sedan i söndags nu och är så lycklig.. Blev ledsen när jag insåg att 2 av dom inte blivit pysslade med utan "favoriten" fått komma ut. Hon har inte ens gett dom bra mat och buren var äckligt tråkig och hon kallade en smutsig stinkande bur för nystädad. Bajsa löst hela gänget. Favoriten har uppenbarligen varit förkyld i två veckor + blivit blind på ena ögat. Märktes att både zombie (favoriten) och Quag vart stormförtjusta medan silly nöp mig som vanligt. Men dagar som idag dör man av lycka.. Zombie och Quag satt på mina axlar när jag fixade och donade (fick inte mycket gjort) och hade knasterkallas med massa gos och mys medan silly fick sitta och gosa på sambons axel och knastra. Hon trivs i princip bara med honom men sen är hon hans från början med och hon har ett speciellt band till honom så dom satt och spelade dator tillsammans.

MSkalleberg
1

Åh, så fint "slut" på det hela, att de fick komma hem till sin rätta ägare! :')

[lucke]
0

#11 Härligt att höraGlad

Mische
0

Verkligen :) så vart tvungen att beställa en Royal suite som jag pratat om i evigheter :)