Honor sökes.
Hej!
I slutet av denna månaden eller början av nästa, kommer jag att få hem en ung hona.
Hon behöver självklart kompisar, så nu söker jag två relativt unga honor som kan bo tillsammans med henne.
Jag vill inte ha dumbo eller rex, inte heller rödögda.
Tecknade eller svartögd siames är favoriten, så det skadar ju inte om någon har en eller två såna honor (a)
Jag bor i Trelleborg, Skåne, men transport brukar gå att hitta :)
Jag har tidigare haft sammanlagt 7 råttor. Mitt största intresse är gnagare och smådjur, och jag älskar att lära mig nödvändiga (och mindre nödvändiga) saker om de små vackra, varelserna, så mitt kunskapsområde är relativt stort.
Jag umgås med mina djur varje minut jag är hemma, så de får mycket sällskap och kärlek! 
Slänger med en bild på min sambo och vår saknade, gamla råtta Chibi.
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
En bekant till min kompis behöver hem till två tjejer. Agouti hooded och Black hooded. Födda 24mars. Honan var dräktig när hon köptes från zoo. Men alla ungarna uppfödda i hem miljö.
Transport från västerås till skåne kan nog fixas inom kort.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hör gärna med henne och transport! 
Stam spelar ingen roll, bara det är trevliga råttor! Råkade senast ut för ett par som var sjuka i huvudet, har mycket ärr på händerna efter dom galningarna, och har nu blivit rätt nojjig om händerna när jag umgås med råttor. Behöver lugna och snälla som hjälper mig att komma över rädslan 
Jag ska ha ned 1-2 ungar till skåne. Så jag kan försöka skicka med dessa två också :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Låter bra! Hör gärna av dig 

# synwhore
Vill du fortfarande ha råttorna?
Dom kommer till västerås på söndag.

Hej Denice.
Det är jag som har de två tjejorna som Zickan pratade om. Du kan väl kontakta mig så jag vet om jag ska skicka med de två honorna på söndag. Eller om du vill veta mer om dem så hör av dig.
Maila på : kalingbojessica@hotmail.com eller ring 070-318 23 44
MVH Jessica