Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 835 ggr
Kebab-Eme
0

(S) STL-strö!

Har en och ungefär en halv förpackning STL-strö (så ca 140 liter kanske?) som jag vill bli av med.
Ska börja köra med mattor ist pga min rygg.
Dom finns ju inte på marknaden längre så det kanske är någon som vill fortsätta med det ett litet tag till :)

Så säljer de för 40 kr om inte det är så att det är eftertraktat så får man väl ''buda'' eller nåt sånt, hehe.
Finns att hämta i Garphyttan utanför örebro men kan även kanske tas in till örebro.

KöttbulleKorv

zickan
0

Laxå har inte lagt ned med att tillverka stl strö ;-). Kanske bara din affär som slutat ta in.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Kebab-Eme
0

Jaha o.o Jag hade mejlat dom för ett tag sedan men inte fått något svar alls..

KöttbulleKorv

UlrikaD
0

Går fortfarande att köpa på många håll. Det är Granngården som lagt ner att ta in det. Men andra affärer har det fortfarande.

Men du har ju ett jättebra pris på ditt, synd att jag bor i Göteborg:)

zickan
0

#3 grangården i västerås har inte slutat att ta in ;-). Var där i förrgår och köpte två säckar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

antidote
0

Jag är intresserad av den hela förpackningen :P Kan dock bara ta mig till örebro bor lite utanför örebro.

Kebab-Eme
0

#5 Bara den hela? Inte den halva? För isf står jag på resecentrum kl 16 på onsdag då en ska köpa min bur så då kan jag ta med den också om du kan vara där den dagen.

KöttbulleKorv

Moa1994
0

Vilka andra ställen kan man köpa stl strö på ? Granngården i karlshamn har rea på dom så undra om dom ska sluta med det…

antidote
0

japp bara den hela. klockan 16 på onsdag passar mig perfekt

Kebab-Eme
0

#8 du har PM

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

Sålt, tråden kan låsas

KöttbulleKorv

Inlägget är låst för nya kommentarer