(S) 3 råttkillar
Tiden räcker inte riktigt till för mina tre små älsklingar så jag känner att de skulle må bättra av att komma till ett nytt kärleksfullt hem. Jag är mycket mån om var de hamnar. Skriv gärna mail och berätta vem du är och vad du har att erbjuda!
Floyd och Vincent är syskon och kommer från Katoz.
- födelsedatum: 28:e mars 2011
- färg, teckning o hårlag: F är black eubk dumbo och V svartögd toppörad siames
- kön: Hanar
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 14/14
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Burmese 25/6
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Svartögd siames 25/8
- **syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
**Tidsbrist och ändrad bostad (dragigt hus) - **omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
**De är jättesnälla killar, aldrig bitits eller visat några tecken på aggression. De är nyfikna och vänliga och söker kontakt. Inga problem att hantera, men de vill inte sitta stilla någon längre stund.
Rajmo kommer också från Katoz.
födelsedatum: Slutet av november 2011
färg, teckning o hårlag: Burmese, dumbo, velveteen
kön: Hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt Edvin, B-sm dumbo slät
moderns namn, födelsedatum, vikt Best of Joy, Bu db velveteen
**omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
**Rajmo är en nyfiken kille som är glad, framåt och kontaktsökande. Han ser ut lite som en galen professor i sitt velveteen-fluff. ;) Flocken med dessa tre herrar fungerar fint så de vill gärna flytta tillsammans.pris: 500 kr. Priset är inte det viktigaste, det viktigaste är att de får ett bra hem. Pris kan med andra ord diskuteras. Buren de bor i, en Furet XL, medföljer om så önskas.
kontaktsätt: PM här på iFokus eller mail till alexandra.gullarberg@hotmail.com
Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst
I tråden "Floyd, Vincent och Rajmo" finns det en massa bilder, dock bara ett par stycken på Rajmo. Jag ska försöka ta lite fler bilder på honom. :)
Skickat PM till dig :)
Katoz