snyft...
Min älskade råttpojke Madison fick somna in förra veckan. Han blev aggressiv både mot kompisarna och mot mig. Efter avvaktande, flera diskussioner med uppfödaren och en massa övervägande så var det bara att inse att det bästa för honom var att få somna in…
Jag har efteråt märkt att de andra råttorna blivit busigare och rörligare igen så Madison var tydligen en liten "tyrann" mot dom. Sorgligt är det men han mår bättre nu…
Låter precis som min Bond. Han blev lika dan och jag fick avliva honom :(
Trist när sånt händer…
Beklagar :( Så tråkigt när sånt händer.
Det som jag tycker är jobbigast är att man inte har någon aning om varför de helt plötsligt blir sådana. Jag funderade mycket på om jag kanske hade gjort något fel så att Bond blev aggressiv, men jag kan inte komma på något alls. Sen känns det fruktansvärt hemskt när ens egen lilla bebis plötsligt biter en. Man blir så chockad.
Jag hoppas de har det bättre där de är nu :)
Ja man får försöka trösta sig med det, att de har det bättre där de är nu. Ett aggressivt djur mår ju inte bra.
Fick veta att en kullbror till Madison blivit likadan, men alla andra 15 i kullen har jättebra temperament (varav jag har en). Visst är det jobbigt när man inte vet varför…
min ena råtta dog idag, bara sådär, efter bara ett halvår. jag förstår inte varför. han lät lite konstig förut i morse, men jag tänkte att det var nog inget farligt. för ca 1 timme sen hittade jag honom i buren, alldeles stel. han var död. det gör så ont.
#6 Verkligen tråkigt! Det blir ju lite av en chock också när man inte är beredd o de inte är gamla… Sorgligt…

Va sorgligt!

beklagar sorgen
vad tråkigt.. 
jag är läsen
hoppas att dom har det bra där uppe…
konstigt!!! eller asså min ena är ju agressiv både mot mig och sin kompis! precis som din!!