Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 327 ggr
Itchy
7

[OT] Gårdskotten

fy faan alltså >_< 
skulle ut & mata gårdskotten med lite kattmat, men jag hittade stackarn halvvägs in i en buske, på väg att blöda till döds halva magen var bortbiten så jag hade inget annat val än att vara human & sluta stackars kottens lidande :(
ngt jävla äckligt ärkemiffo har alltså låtit sin hund attackera en oskyldig igelkott & lämnat den för att förblöda i en buske 50m från en lekpark med massor av barn…hur i helvete tänker man när man gör ngt sånt ???

(jag vet att igelkotten är ett fridlyst djur, men jag tänkte inte låta stackarn plågas till döds)

You can't spell Bitchy without Itchy

Hallonblad
0

Folk är knäppa. ): Tycker ändå du gjorde det enda vettiga, även om jag inte tror jag skulle klarat av att göra något sådant själv. >.< Mår dåligt av att se blod…

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

chade
1

Det var nog det bästa du kunde göra för den.. vilka människor det finns alltså, man blir ju ledsen :(

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[134643]
1

Men åh :( Vad snäll (eller vad man ska säga) du var som avslutade dens lidande. Vilka människor det finns alltså!

Vi hade en kotte i vår trädgård förut, som vi gav mat till lite då och då. En dag såg jag den ligga, platt som en pannkaka, på vägen :(

Nu har vi ett nytt par som bor på vår altan, som också får mat lite då och då. Hoppas att det går bättre för dem!

OttoIsTheShit
0

fy för människor :( hade nog gjort som dig. Enda rätta å göra.

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3