Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 894 ggr
chade
0

OT- Grisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Ängelholm så har vi en Park som heter Hembygdsparken. Där finns massor av djur olika djur, och dom flesta är fruktansvärt keliga. Mina favoriter är dom två Linderödssvinen som bor där :) Dom blir alltid så glada när man kommer och ropar ''griiiisarna''. Jag är där så ofta så att dom börjat känna igen mig, jag brukar oftast ha en brödbit eller kokt potatis till dom, och dom blir så fruktansvärt glada! Dom tar minsta tillfället i akt att lägga sig på sidan så att man ska klappa dom på magen, det är det bästa dom vet  säger dom haha ;)

Jag brukar alltid skoja om att snart tar jag med dom hem, och min pojkvän tycker precis som jag. Vi båda blev kära på stört i dom ''små'' liven! :)

Så om ni någonsin har vägarna förbi så åk till Hembygdsparken och gosa med alla djuren, och glöm inte dom underbara grisarna. Om man någonsin tyckt illa om grisar innan, så kommer man garanterat lämna parken med ett smält hjärta Flört

Små stjärnor lyser också i mörkret.

chade
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär glad blir grisen när man får potatis Flört

[Alenzi]
0

De är jättesöta, jag brukar också fastna vid grisarna :) Och getterna!

chade
0

Getterna är ju också helt underbara! Jag gillar alla djuren där, dom är så mysiga Kyss

Ilya
0

Ååh, jag som älskar grisar och så gärna vill ha en minigris! Typiskt att man inte bodde i Skåne :(

chade
0

Ibland önskar att jag hade oändligt med pengar och en stor gård… Då hade jag nog haft massor av djur.. kanske för mycket djur för mitt eget bästa haha. Så det är nog ingen bra idé :P

Itchy
0

åh Kyss linderödssvin…de kan vara så förbannat roliga att ha med att göra

You can't spell Bitchy without Itchy

chade
0

#6 haha dom är verkligen roliga, springer man bredvid deras hage och ropar på dom så springer dom bredvid, låter och gör glädjeskutt :D

Crapsurraren
4

Awww påminner mig om min doris… en "minigris" som inte var så liten länge ;D hahaha men så underbar.

Jämt och då menar jag verkligen JÄMT när man precis hade nyskurat hemma i huset från golv till tak och åkte till jobbet. Så kom man hem…alla mattor i hela huset borta och man såg jordspår på golven som alla gick åt samma håll =köket. Gick in där och vad hade inte Doris gjort? Jo släpat ihop alla mattor i en stor hög, gått och hämtat jord och grästovor och boat. Man blev ju såklart förbannad först men blev sedan orolig för att hon inte fanns någonstans. Började ropa förtvivlat efter henne. Då ser man ett tryne sticka fram under en av mattorna i högen som att hon typ tänkte "här är jag!" Såklart får jag världens skrattanfall och hon kommer och möter mig som världens lyckligaste gris då hon nog trodde att jag var extremt stolt över hennes hyss :P

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Ilya
0

#8 Hahahaha ååååh gud så underbart! Skrattande

Du visste väl att grisar behöver något att böka i? :P

Crapsurraren
0

#9 jodå det visste jag och hon hade fri tillgång till gården ute att böka runt i då vi bodde i stort hus på landet.. Men icke sa nicke :P mattorna var bättre.. speciellt som sagt när det var nystädat hehe xD

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

chade
0

Hahaha vilken rackare :D