Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 813 ggr
[DjurTjejen]
0

namn?

Ska få hem två rått pojkar. En grå hooded och en beige med röda ögon, champagne tror jag, men nu till saken. behöver namn till dom. Tänkt mig fordons temat då min hamster heter Harley Davidsson.

Men står still vad som finns så tar emot förslag

Miss Lalona
0

Jag tycker att ett glasstema vore roligt. 88an, Calippo eller Magnum tycker jag är söta namn.

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

Zizza
0

Du kommer säkert på något passande när de kommit hem :) lättare att  ge ett passande namn, när men vet mer om deras personlighet.. tycker jag iaf!

Mvh. Sanne & Djuren

Hallonblad
0

Jag föreslog det i en annan tråd men blev dissad: R2D2 och C3PO! Awesome namn, fattar inte varför ingen vill använda dem… :( Ska se om jag kan övertala Varghund till ett Star Wars-tema när det blir dags för ett nytt. :D

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Ruzicka
1

#3 Wow! Pax för de namnen när jag skaffar fler! ;)

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Ratlings
0

Den du kallar grå hooded är en black striped roan bara sådär btw…

Men Theo, Emilio är gulliga.. Eller något du tycker om, och ha som tema? Typ en film, serie eller bok?

// Lise
When nothing goes right, go left!

EllaG
1

Kanske Nimbus och Ducati?

Här finns massa fler mc-märken att välja på: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:Motorcykelm%C3%A4rken

Elinisa
2

Om du är inne på fordonstemat… kanske gamla traktormärken..?

Där finns några skojiga namn: Ferguson, Fordson, Oliver, Bolinder Munktell, Nuffield, Massey Harris, McCormick Deering..

(Man måste ju inte använda hela "dubbelnamnet" heller, utan ta tex Munktell ist för Bolinder Munktell isf) :-)