Råttor Blekinge
Söker råttkompisar till min älskade Silver. Om det finns någon som säljer i blekinge alternativt småland får ni gärna höra av er :)
*lägger till*
Eller som kan tänka sig att "frakta" ner till Karlskrona området. :) tacksam för alla svar.
putt
Vi bor i Stockholm men reser ibland till Karlskrona där vi har sommarhus och en del släkt. Varghund var nere nu i påskas. Vi får se när det blir nästa gång. Tror Varghund tänkt åka runt juli någon gång? Jag åker nog i slutet av juli/början av augusti när jag har semester. Möjligen någon gång innan dess om jag får flera dagars ledighet och familjen är där (mamma har bett mig komma ner, får se hur det blir).
Så lite beroende på när du tänkt köpa råttan/råttorna så skulle vi möjligen kunna hjälpa med frakt. Annars finns ju djurtransport.ifokus.se.
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Känns ju som att det är ganska akut med tanke på att lilla Silver går här helt ensam. Har varit och kollat djuraffären bara för att försöka hitta någon akut. Men de hade bara tre smällfeta lata hanar som låg i en hög i ett hörn. Kändes inte vidare hälsosamma. Honor däremot hade de hur många som helst, men det hjälpte inte vidare mycket med tanke på att jag har en pojk :P
Annars får du väl vänta på mina pojkar ;)
Ja <3 Jag vet. men det känns så synd om bebisen att han ska få vara själv så länge .
Det är ju bara en månad… ^^ jag tror inte det är ngn fara ^^ Alex hade inga?
Jo tack gode gud det hade hon ! åh vad lättad jag blev. Men jag tar förmodligen en av dina bebisar sedan ändå ;) kan inte bli för mycket (a)
Okeeej ^^ du får gärna ta en av mina pojkar sen ändå… säg till bara!
Jag har en dumbohane (unge) som letar hem just nu :) Finns i småland dock, och åker till lund med jämna mellanrum

Jag lånar tråden lite, hoppas det är OK!
Jag letar nämnligebn också efter råttbebisar i blekingetrakten, kan ev hämta i skåne, kristianstad - malmö-vägen.
Hör av er på PM!
Tack.
Åh dumbobebisar som är så fina! Så jobbigt bara att jag inte har körkort och det är så svårt att ta sig iväg xD
*putt*
Men nu har du ju en?
Jo . Men får gärna svar på om det finns fler runt omkring som säljer :)