Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1214 ggr
kkungen
1

Råttuppfödare

Hej, jag undar om någon känner/vet någon som föder upp råttor i norrbotten/västerbotten? Jag är beredd att åka hyfsat långt! Så känner ni någon kan ni gärna säga till! Skrattande

Hallonblad
0

Sockerråttan finns i Malå och Lopmelaantas i Umeå. Du kan hitta dem här på RiF där de går under namnen sockerrattan och bankfack. Jag har råttor från båda och är supernöjd. ;)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

kkungen
0

Tack så jätte mcyket för tipset! Jo jag har om sockerråttan och hon värkar bra :) Men tack åter igen för tipset!

bankfack
0

#1 Fast säg inte något annat än Josefina/bankfack än så länge, jag har inte gått provår och vill inte riktigt flasha med ett uppfödarnamn jag inte har. Men tack för att du tipsade om mig :)

kkungen
0

#3 Föder du upp råttor? Jag blir förvirrad för först fick jag för mej att du gjorde det förr men nu har jag fått för mej att du gör det nu, så min fråga är: Förder du uppråttor? Och säljer du till nybörjare?

bankfack
0

#4 Jag föder upp och jag säljer till förstagångsköpare, ursäkta att jag inte svarat på ditt pm än!

IzaEleonora
0

#4 köpte mina pälskingar hos bankfack för lite över en månad sen ^^ så otroligt underbara råttor och har inget negativt att säga om varken råttorna eller Josefina :)

kkungen
0

#5 Gör absolut ingenting, men du har ju iallafall svarat nu! :D
#6 Låter bra, jo de lutar mest åt att jag köper hos Josefina för jag har inte hörrt ett enda ont ord om henne och hon verkar trevlig och seriös! Hoppas dina råttor mår bra och hoppas du mår bra! ^^