Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1227 ggr
mini-monster
7

Väggdekoration

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Osäker på om detta hör hemma just under denna rubrik men ville visa mitt senaste pyssel. Skissade upp, sågade ut och målade dessa. Var lite svårt och ska nog försöka mig på några bättre varianter sen. Men tycker man ser vad det är och de passar bra här hemma:)

Lurvas
0

Jätte söta!!

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

mini-monster
0

#1 Tack!:)

Lamina
0

Oj, sånnadär vill jag också ha! Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mini-monster
2

#3 När jag fått till tekniken och blivit bättre så kanske jag kan börja lämna ifrån mig några för en liten summa;)

Lurvas
0

#4 Ja, sälj såna så får du in en slant till råttorna.

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Fisfia
0

Jättefina! Kul idé!

mini-monster
0

Det vore helt perfekt då det är råttorna (och mina andra gnagare) som större delen av studielånet går till i dagsläget. Sambon har börjat klaga lite;)

Ska försöka sätta mig vid ritbordet och ta tag i det hela inom inte en alltför lång framtid:)

hus-musen
0

Har köpt sånna på marknader, finns lite överallt och även på inredningsaffärer. Jättesöta!

Qui dormit, non peccat

mini-monster
0

#8 Har du sett sådanna som liknar råttor?

Jag har tidigare letat efter sånna men endast hittat i form av katter typ.:)

Fridborg
0

Jättefina! Du kan även kanske sälja dom i möss i fokus, de har så stora öron att de kan passera för möss med ;) = större marknad :D

[nadvard]
0

Snyggt!Skrattande

mini-monster
0

#10 Bra idé!

Nu gäller det bara att jag ska försöka bli så pass bra och lyckas skissa upp tillräckligt fina mönster.. Får se hur snabbt det går:)

[Emma--]
0

Fina :)

hus-musen
0

#10 Ja möss och råttor är vanliga. Har sett katter, ugglor och andra fåglar, hundar, igelkottar och andra djur oxå :)

Qui dormit, non peccat

mini-monster
0

#14 Då har jag bara gått till fel affärer helt enkelt när jag letat:)
Vet du hur mycket de kostade?

mini-monster
0

Om någon har några bra referensbilder som skulle fungera bra att få lite ideér ifrån till siluettbilder så får ni gärna lägga upp här:)

hus-musen
0

#15 Japps verkar som så :)
Lite olika, de små mössen brukar ligga på 10-20 kr, de större djuren uppåt 50-60 kr.  Då kanske de är max 30 cm höga.
Sen har jag sett jättestora, typ metern höga, de låg på 150-200 kr.

Qui dormit, non peccat

mini-monster
0

# 17 Tack för all info! Vilka butiker har du sett dem i?

Trollhund
0

Jag har haft en liten mus och en katt som yngre. Vi köpte dem på en sådan där knallemarknad. Men mins inte alls vad vi betalade.

hus-musen
0

#18 Oftast på marknader, men även på mindre inredningsbutiker med en massa småkraffs i, åhlens hade mössen ett tag, bolagret har/har haft mfl.

Qui dormit, non peccat