Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2045 ggr
hus-musen
0

Bur köpes, bytes och säljes

Jag skulle vilja ha en bur, botten runt 80*50 ,ihopfällbar! Någon som har någon sådan till salu/intresserad av att byta?
Tänker mig en furet kd, furat plus eller liknande.

Till bytes och säljes har jag 3 olika burar:  
Furet tower i bra skick. 160 hög b*d 75*80. Lite gnagd på botten men inga hål. Bilder finns.

En bur utan namn, men oxå ihopfällbar. Lila om jag inte minns fel. Måtten är 94 hög, 55* 105 b*d.
Bra skick.

Och en ferplast kanin/marsvinsbur, grå botten ihopfällbar.Har haft den som parningsbur/gamlingsbur/sjukbur.
Måtten tror jag är 40- 50 hög, 100*50 eller något liknande. Har inte buren framme så jag har inte mätt den.

Pma vid intresse eller om du har något du vill sälja/byta! :)
Jag finns i stockholm.

Qui dormit, non peccat

zickan
0

Jag har en i lite mindre botten tror jag. Kan mäta när jag slutar om den är av intresse. Den kan bli en liten bur eller så kan man bygga på 3 våningar uppåt med galler. Kan bli ca 1½ meter hög.
Du såg en del av den i måndags. Har nicciz honor i den och hade kullen där. Gallret jag satt som utbyggnad på en annan bur.

Bottnen är mörkblå och hel. Om jag inte mins fel så kan det vara nån kiss fläck i hörn.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

hus-musen
0

Tillägg, har en Duna till salu oxå. Tror det är en maxiduna!

Qui dormit, non peccat

Crapsurraren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

100x90x55 cm L'H'B Imac bur.. kostar som ny på en sida över 2000kr men det tycker jag låter sjukt för dyrt haha :D
Den är precis som CamillaS annons dock med grå botten och blått galler. Skulle gärna bytas mot en furret eller så.

Behändig då den också kan förvandlas till sjukbur om man använder den övre delen med lådan.

Går att plocka isär alla 4 sidor så den blir platt :)

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Crapsurraren
0

Innan den byggdes ihop =)

Finns i gävle :D

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

hus-musen
0

#4 Lite fel mått tyvärr, skulle ha haft en mindre :) Men ska fundera på saken om inget annat dyker upp!

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0

Duna-buren är såld.

Qui dormit, non peccat

zickan
0

Jag har också imac bur av äldre modell. 4 stycken galler delar, 2 bottnar. Dock är ena bottnen lite tuggad men har fungerat bra till två stora hanar. Andra kan vara lite sprucken i en kant men annars hel. men bra burar i övrigt. Den är runt 75*48 i botten.
Bilden är två delar på varandra. Har 4 delar 2 bottnar 400:-

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

hus-musen
0

#7 mailar dig :)

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0

Den lila buren utan namn är nu borta. :)

Kvar till salu finns kanin/marsvinsburen och furet towern.

Qui dormit, non peccat

ellenbellen
0

Hur mycket vill du ha för FT? Och hur pass svårt är det att fixa transporter? :)

/Ellen (:

hus-musen
0

Putt!

Qui dormit, non peccat

ellenbellen
0

#7 är din kvar?

/Ellen (:

hus-musen
0

#12 Buren på inlägg #7 är numer min :) Eller ja, så fort vi fixat transporten haha :)

Qui dormit, non peccat

ellenbellen
0

#13 Attans då ;)

/Ellen (:

hus-musen
0

putt!

Qui dormit, non peccat