Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 679 ggr
Moa1994
0

Godisgalna :)

Hej, mina råttor är gaalna i kärleksmums :) vad är era råttor galna i ?

EmelieGustavsson
0

ägg och gurka är populärt här hemma. Och ostkrokar men de blir sällan :)

Fisfia
4

Allt med hög socker- och fetthalt ;-)

Moa1994
1

Ja, dom är väll som folk o föredrar allt som är onyttigt o gott :) rufus snodde en hel kaka som jag bakat o drog iväg med den, Charlie är galen i vanlig mjölkchocklad där snodde han en hel rad o drog in i huset :)

Virkan
2

Mina gillar allt, bara om dom får äta ur min hand. Det finns endel grejer de ALDriG rör inne i buren, men när jag matar dom från handen är det värdens godaste sak… x)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

:holmgreen:
0

Haha säger som #2 ;)

Hallonblad
0

Saga blir galen om det finns choklad framme. Annars har de flesta av mina råttor ovanan att djupdyka ner i min tekopp…

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

mikeiko
2

Uh…allt som inte är nyttigt för dem :P Men min äldsta HÖR från ett annat rum om man öppnar en chipspåse, och kommer direkt och tigger som en hund xD

[134643]
0

Samma som #7- allt som inte är nyttig för dem tyvärr. Seriöst, att äta choklad när de är i närheten är mission impossible. Samma sak med chips eller annat som krasar/prasslar. Prasslar man liiiite med deras mandelpåse är de där på en halv sekund och tigger xD

deeremf
0

mina älskar flingor, så att äta sina frukost flakes (lägsta sockerhalten) med dom två lösa resulterar i ett evigt bortjagande av dom medans dom försöker smyga upp och sno från mig, skulle tro att dom skulle vara nöjda av att jag alltid ger dom frukost i buren, men neeeejdå.

spikeodumbo
1

Mina råttor älskar att djup dycka i min te mugg ^^ Å får dom chansen tar dom tepåsen å bokstavligen misshandlar sönder den. :p

chelona
0

Hasselnötter med skal, popcorn, majs, oskalade pumpafrön, sötmandel, osötade cornflakes, grillad kyckling, pasta, pannkakor och dylika saker blir mina tossiga av och också det jag ger dem som godis. Det är lätt att göra dem glada. :D

💣

pellepojken
0

Mina killar älskar Räkor (nyttigt.)  Men på första plats kommer Risgrynsgröt(Icas) som är mindre nyttigt. För att inte tala om kaffebröd, men det blir sällan dom får smaka det.    Glad