Nej, verkligen inte :S
Jag tycker själv att hon/han ser lite smal ut, men det kanske är jag som har tjockisråttor bara? Hur mycket väger råttan?
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Visst är det en hane? Jag tycker faktiskt han ser undernärd ut… hur gammal är han och det skulle underlätta om man visste vikten.. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Sågspån/kutterspån är dåligt för deras lungor, om ni vill ha friska pigga råttor och absolut vill ha spån rekomenderar jag alspån/flis :)
5# och du tror att den bor i en liten låda med eller ?(oseriöst) nej jag använder inte det längre, dessutom va det bara i en liten låda, och avskakat. så inte mkt damm, och ja det är en hane! punger verkar litestor va ?? :P
#6 Du behöver inte ta det så hårt, jag trodde inte att han bor ensam i en liten låda :P Men jag har sett sågspån på andra bilder också och det är ett vanligt misstag många gör så jag ville bara informera om bättre spån, eftersom det blir dyrare i längden om de blir sjuka.
7# var inte seriös :P 8# okej! tack :)