Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 853 ggr
Exoticas
0

Kompis =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hämtade en omplacerings råtta för någon timma sedan, han är underbar. Är redan kär, trots att jag bara skulle vara mellan hem åt lillen så tror jag att han får stanna för gott! Eftersom att han i nuläget inte har någon kompis så får han det kreativa namnet KOMPIS =)

Enligt fd ägare så skulle Kompis vara otrevlig, men han är världens gosepojk som lägger sig och sover i knät direkt när jag tar upp honom =)

Bjuder på några trötta irriterade bilder från transporten =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Exoticas
0

Kompis =)

/Josefin

Exoticas
0

Kompis =)

/Josefin

darkness
0

Jättesööt Kyss hoppas att Kompis får en kompis oxå Flört

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Exoticas
0

Han kommer att få 5 kompisar om allt fungerar som det ska =) annars så blir det en annan kompis, inte ska han behöva bo själv inte =)

/Josefin

darkness
0

Ååh va mysigt :D hoppas allt går vägen då :3

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Exoticas
0

#5 Ja =) Det kommer säkert att gå bra! Märker dock att Kompis inte vill sitta i buren, han har redan lyckats lista ut hur man ska öppna bur luckan och nu ligger han i mitt knä ist =) Underbar, ska bara ladda mobilen och försöka få bra bilder =)

/Josefin

Lamina
0

Naw vad söt han är! Fast tycker han ser ut att vara lite fet i pälsen? Hmm… Det löser sig säkert med bra mat och bra boende. Vad lycklig han måste vara som har fått komma till dig. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Exoticas
0

#7 Det är bara blixten i kameran ;) jag reagerade på några bilder för att jag tyckte att det såg ut som att han hade bort tuggad päls mitt på huvudet, men det har han inte nu efter kontroll. Ska försöka få bilder utan blixt så kanske det blir bättre =)

Jag som är kass på råttors färger och teckningar skulle behöva lite hjälp med färg och så.

Han är svart, med vita stickstrån lite här och va,  ganska mycket på baken. Sen så är han ju lite lång hårig! han har en vit fläck på magen som sprider sig lite till ena fram tassen. kan säkert få upp bättre bilder sen =)

/Josefin

Lamina
0

Dom vita stråna är silvrering, dom flesta svarta råttor har det. På din beskrivning låter han som en Silver Black EuBk.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Alenzi]
0

Vilken fin kille du har fått dig :) Han ser väldigt mysig ut!

Exoticas
0

#9 Ok, tack för svaret =D Jag har så svårt att få in teckningar och färger, till och med på möss. Trots att jag försökt att få in det länge nu! =O Tippade på black EuBk men de vita stråna gjorde mig osäker =)

/Josefin

Exoticas
0

#10 Tack,  Han är riktigt gosig =)

/Josefin

Exoticas
0

Nyvaken Kompis myser =D fast han blir ganska grinig och ska ner i armhålan när jag knäpper kort med blixten =P

/Josefin

Exoticas
0

Eller så snor man mattes mat och springer ner och gömmer sig under täcket för där är Kompis osynlig ;)

/Josefin

Exoticas
0

Juste kom precis på en sak Nu vet jag varför han ser fetare ut i pälsen på vissa ställen, där han ser fetare ut har han mer silvrering eller ja vit/gråa strån ;)

/Josefin

malinsv
0

Söt!

Men var det inte du som hade byggt en bur i garderoben ? Få se en bild jag är verkligen nyfiken =) Behöver lite inspiration!

Exoticas
0

#16 Jo det är jag =) men eftersom vi håller på att flytta nu så står det kartonger i garderoben ist för att vara bur!

/Josefin

malinsv
0

Ta kort ändå? =)

va har du för bur nu då? nån att rekommendera? :) förutom garderoen då