åååh! Hatar detta!
Kollade på TopModel Sverige för jag är så otroligt uttråkad och i detta avsnitt ska de fotas med djur. När han som leder programmet berättar vilket djur vem ska få så säger han **"*namn* ska få en fet äcklig råtta!"
**"modellen" kommenterar *"till och med kackerlackor är bättre, men en råtta..? är ju en råtta."*
Va i HT?
För det första var den råttan verkligen inte fet. Och VARFÖR ska de dra med detta j*vla fördommar i TV? Vad ger dem rätten att klanka ner på ett så underbart djur :(
Jag blir verkligen förbannad, jag brukar inte readera så här starkt men nu gick det över styr tycker jag! Nej tack för det. Det var sista gången jag kollade på det programmet. Inte värt att titta på ens när man har tråkigt.
Nej just nu känner jag mig lite anti TV 3 också bara för att de godkände och sänder det.. :c
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Såg trailern för den i morse, var säker på att det skulle bli sådär, eller att modellen börjar gråta för att hon är rädda för råttor *pfft* Folk är idioter.
Haha, tänk om det varit nån här från forumet som skulle fotats med råttan istället, vilket pusskalas det skulle blivit…mycket bättre tv! :D
Jag slogs av en annan tanke, va svårt det måste vara att fotas med en råtta man aldrig träffat förut och som (troligtvis) inte är så jättetam, nu vet jag ju inte hur tam denna var oc hden såg väldigt lugn ut trots de konstiga poserna.. men jag vet ju hur ovilliga mina sötnosar är ibland och då är ju jag ändå en van råtthanterare :P
Tja med tanke på hur många supersnygga tjejer som finns på forumet så varför inte söka?
Ja, jag var tvungen att börja se det på tv3play…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Om det enbart gällde en fotografering med råttor en (eller flera) gång så skulle jag helt klart söka xD
Men har 0 intresse för mode och modelljobb (ja om det inte gäller att stå Bakom kameran, haha)
Många modeller blir ju fotografer när deras ålder gör dom oattraktiva för branchen…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Mjo men jag skippar nog hellre hela mode delen och går direkt till fotograf
… jag tyckte råttan var sötare än modellen owo'
// Johanna
Nån som är gammal nog att minnas fotografen?