Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 526 ggr
Swadika
0

Omplacering 2 honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har världens finaste  honor, Thea och Dione, som jag tog över för några veckor sedan.. De är jätte nyfikna och så men de behöver tränas då jag inte tror att de blivit väl omhändertagna. De bits lite och så, men jag har kunnat träna bort det så att det går att klappa dem utan problem men kan inte ta upp dem. Iallafall så känner jag att jag inte riktigt har den tiden de behöver för att tränas eftersom jag pluggar och så.

Födelsedatum: Januari 2011

Färg, teckning o hårlag: Jag vet faktiskt inte, jag är inte så bra på detKön: Honor
Kullstorlek, faderns & moderns information är okända

Anledning till omplacering:
Jag har tyvärr inte tiden de behöver för att vänjas med människor. Det är endast därför.

Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:
Som jag vet så har de bara bott med varandra. De är väldigt söta mot varandra och sover oftast tillsammans. De sska vara systrar, men jag vet inte exakt. Inga större bråk, väldigt lugna. De är otroligt nyfikna och klättrar gärna upp på armen, men jag har inte kunnat lyfta de än.
Thea är lite räddare av sig och bits till om man stoppar fingrarna genom gallret. Dione är väldigt nyfiken och klättrar gärna upp på armen.

Pris och om råttorna är reg: Hemmet är viktigare än priset. Råttorna skänks bort, men vill ni ha med bur kostar den 300:- (Det är vad den förra ägaren vill ha för den)
Ort där råttan/råttorna finns: Norrköping

Kontaktsätt: PM här eller i_love_kasper@hotmail.com
Ej låst.

(det är en gammal bild, men jag har ingen nyare, vill inte stressa dem med blixten osv)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Bump, det är viktigt att de får ett hem rätt snart, stackarna :C

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lancia
0

Detta är inte kommentaren du söker efter i din säljes-tråd, men jag måste ändå skriva detta.