Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 614 ggr
Miia-Mariia
0

(Sökes) Råttor

Jag är på jakt efter nya råttor honor eller hanar spelar ingen roll för jag gillar båda könen lika mycket

Vill hellst ha lite äldre för att min son på 3 år ska kunna hantera dom :)

Jag har en Jennybur kvar sen jag hade råttor förut.

Mina råttor får ett egenblandat Torrfoder. Färskmat istortsätt varje dag (minst 4 ggn i veckan) Får daglig utevistelse i ett råttsäkrat rum inrett för att uträtta råttornas behov.

Råttorna jag söker ska vara från bra stam, friska, trevliga och inte allt för spralliga (med tanke på min son) men dom får gärna vara nyfikna och frammåt för jag gillar att träna agility och trixträna med mina monster.

Bor i Surahammar, men har inga problem med att åka ett par mil för att träffa mina blivnade råttor (köper inga djur genom mail utan vill träffa dom för att veta att personkemin stämmer)

Vet du någon som har råttor, föder upp eller bara har tips så skriv i tråden eller pma om ni inte vill ge ut namn öppet i tråden, Vill gärna ha "tips" om vart man inte ska köpa råttor ifrån  (berätta gärna egna erfarenheter, för rent skitsnack vill jag inte höra :P) Men skriv de i pm så det inte blir massa bråk i tråden tack :)

wannabeliikeyou
0

Jag har 6 hanar tillsalu och jag bor 6 mil väster om stockholm

Atira023
0

Har 2 honor som behöver akut ett nytt hem. De är redan 2 år gammal. Om du vill veta mer kan du kolla på min annonse:

http://rattor.ifokus.se/discussions/4f47acf488f4721b66019ecc-akut-omplacering-av-tva-aldre-honor

MatildaER
0

Jag har 3 st underbara råtthanar som letar efter nytt hem. Finns i Stockholm :)0735663509Matilda.e.russo@hotmail.com

bankfack
0

Det finns också kontaktuppgifter till registrerade uppfödare på Svenska Råttsällskapets hemsida.