Mina töser
Idag kom min Jenny-bur som jag beställde från zooplus.dk i Onsdags förra veckan, och shiiit va stor den var. Mycket större än jag förväntat mig, men mer plats så det är bara positivt.
Har ägnat hela dagen åt att inreda och fixa i buren, nu är det snart bara rådisarna som saknas! Om några dagar får jag hämta hem mina små töser från Katoz T-kull. Längtar!
Katoz-råttor <3
Aw vilka underbaringar :3
Måste verkligen köpa från katoz nån gång! alla säger ju att dem är så himla underbara och fina därifrån :D
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
Den lilla tid jag spenderat med dem så har dom varit helt underbara
Ja det förstår jag :D lycka till med damerna c:
//Ebba
Aww, vilka underbaringar!
shieet vad sööta! :'D
/Mvh Nova
Kaninerna och råttorna.
htto://novaasv.blogg.se
http://hoppkanin.blogg.se
vad fina dom är:)
Hahah aw nu vill jag oxå verkligen ha råttor! :)
//Ebba
"mina" små charmsnuttisar :) underbart att det går bra med dom :)
Katoz
#16 dom är helt underbara! jag går med ett leende varje dag tack vare dem.
Måste bara dela med mig av denna underbara känsla, tog ut töserna nyss och lät dem skutta runt lite. Efter några minuter har både kommit tillbaka till mig. Bliss klättrar upp till min nacke (hennes nya favoritställe) och gosar ner sig bakom håret. Sedan kommer nova och lägger sig i min famn. Dem har båda varit väldigt framåt och inte setat still mer en några sekunder tidigare. Jag börjar klia och klappa Nova som slappnar av totalt, ligger som en geleklump och riktigt njuter. går till spegeln för att se vad bliss gör i min nacke och då har hon somnat där uppe. Så där gick jag runt med två totalt avslappnade och sovande råttor.
Jag som trodde jag kunde skippa tanken på mys-råttor när jag valde att ta hem honor, ack så fel jag hade! <3