Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 723 ggr
Gia91an
0

Knasig råtta?

Min underbara lilla pojk på snart ett år jagade just sin egen svans några varv… Någon som sett detta innan? Skrattade så jag storknade…

Otario
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Såg en film med samma beteende på youtube.. ingen aning om varför de gör så faktiskt.

/ Emma

Gia91an
1

Awwwh! Supersött! precis så gjorde han…. det kan ju vara så enkelt att han är uttråkad… skall fixa sysselsättning NUUUUUU! xDD

Gia91an
0

Awwwh! Supersött! precis så gjorde han…. det kan ju vara så enkelt att han är uttråkad… skall fixa sysselsättning NUUUUUU! xDD

dundeer
0

De kulle inte alls förvåna mig om de är "samma" orsak som hos hundar, stress eller understimulerad :)

Men somsag, Sjjukt gulligt!

Gia91an
0

Strss vart det ng it.snarar undrstimulerad blir så när matte pluggat i två dar till en tenta så att han inte fått komma ut… men han fick mer bursysselsättning igår och idag ska han få komma ut massor^^

darkness
0

gu va söt ^^

usch såg en film efter den där filmen och då var den en mus i en toa som förökte ta sig u pp och en katt satt och kolla på och i slutet tog katten upp musen i munnen och sprang iväg med den Rynkar på näsan

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Gia91an
0
Jenna_Nord
0

#6 usch jag såg också den filmen! Rynkar på näsan
Stackars liten och som den skriker.. djurplågeri Rynkar på näsan

Mvh Jenna

Bebblan
0

#6 usch abuscha vad hemskt D:

#1 HAHHA VAD GULLIG

//Ebba

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

Banankaka320
0

Råttungar är ju skitkonstiga och gör konstiga saker hela tiden … men det där det kan bero på understimulans och stress som #4 sa.

darkness
0

våga inte ha ljud på :o går rakt in i hjärtat som ett knivhugg när jag  hör och ser djur som lider :c

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig