Knasig råtta?
Min underbara lilla pojk på snart ett år jagade just sin egen svans några varv… Någon som sett detta innan? Skrattade så jag storknade…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg en film med samma beteende på youtube.. ingen aning om varför de gör så faktiskt.
/ Emma
Awwwh! Supersött! precis så gjorde han…. det kan ju vara så enkelt att han är uttråkad… skall fixa sysselsättning NUUUUUU! xDD
Awwwh! Supersött! precis så gjorde han…. det kan ju vara så enkelt att han är uttråkad… skall fixa sysselsättning NUUUUUU! xDD
De kulle inte alls förvåna mig om de är "samma" orsak som hos hundar, stress eller understimulerad :)
Men somsag, Sjjukt gulligt!
Strss vart det ng it.snarar undrstimulerad blir så när matte pluggat i två dar till en tenta så att han inte fått komma ut… men han fick mer bursysselsättning igår och idag ska han få komma ut massor^^
gu va söt ^^
usch såg en film efter den där filmen och då var den en mus i en toa som förökte ta sig u pp och en katt satt och kolla på och i slutet tog katten upp musen i munnen och sprang iväg med den 
// Stephanie och hårbollarna 
Awwh :(
#6 usch jag såg också den filmen! 
Stackars liten och som den skriker.. djurplågeri 
Mvh Jenna
#6 usch abuscha vad hemskt D:
#1 HAHHA VAD GULLIG
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
Råttungar är ju skitkonstiga och gör konstiga saker hela tiden … men det där det kan bero på understimulans och stress som #4 sa.
våga inte ha ljud på :o går rakt in i hjärtat som ett knivhugg när jag hör och ser djur som lider :c
// Stephanie och hårbollarna