Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 906 ggr
silverorm
6

Råttböcker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fann en bok på biblioteket om råtthållning som jag tyckte var trevlig. Här kommer några "ursax"..

silverorm
1

silverorm
2

Givetvis glömde jag att fota framsidan..o vad boken hette..men tror det var ICA som var utgivare. Bra bok för nybörjare.

Magda
0

åh vilken mysig bok.. är det denna -----> http://www.zoosajten.se/tamrattor--ica-bokforlag-p-375-c-197.aspx

Miss Lalona
0

Riktigt bra nybörjartips

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

silverorm
0

#3 Jo tror det var den, boken var väldigt lättförståerlig och tog upp alla baskunskaper på ett väldigt bra sätt, fina bilder med.

hus-musen
0

Vem har skrivit den?

Qui dormit, non peccat

Mstar
0

Sitter på högskolebibblan och kanske ska ta och inventera råttförrådet här i hyllorna.. :)

Mstar
2

Näe, råttor hade inget här att göra… Får kolla på de kommunala när jag har svängen förbi där.. :P

Lancia
1

Gisela Bulla verkar författaren heta

Sorkland
2

Den boken finns att köpa i djuraffärerna oxå. Jag fick den boken tillsammans med min första råtta för sisodär 12 år sen… Lus läste varenda sida minst 500 gånger innan jag skaffade internet.

Cindy
0

Oj, finns det butiker som fortfarande har denna bok kvar? Den utgick ur ICA bokförlags sortiment för flera år sedan, de har inga kvar och tänker inte trycka upp fler tyvärr…

Vänliga hälsningar
Cindy

zickan
0

Sitter också med denna bok. Köpte den på tradera för några år sedan. Sett den på några zoo affärer som inte säljer mycket böcker.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

silverorm
0

Inga fler bra boktips om råttor?Glad

[lucke]
0

Nån som sett Bulla´s bok på nån djuraffär i Sthlm?

zickan
0

zickan
0

Själv rekommenderar jag denna - The Proper Care of Fancy Rats - Nick Mays.

finns på vissa zoo affärer. arkenzoo i västerås har

[lucke]
0

#15&16 Ah, skulle helst köpa den i Sverige eller via svensk nätbutik. Mays bok har jag däremot sett på djuraffärer men den var lite väl torftig (iaf den svenska versionen)

zickan
0

Ja den svenska versionen är inte alls lika bra som den engelska.