Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1023 ggr
01kaka
0

Råttuppfödare

Hej Någon med något bra förslag om råttuppfödare med råttor cirka 5-6 veckor gamla skulle bli jätte tacksam om någon visa det för mig!

Varghund88
0

http://ladugardensrats.webs.com/

Värda att kontakta. Har kullar just nu med helt suveräna ungar. *ler*

Stephanie
0

#1 Är det Ladugårdens som i Johannas Ladugårdens?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Varghund88
0

#2 Javisst är det det (:

Stephanie
0

Nu när jag läser igen inser jag att tänkte fel, tyckte att du skrev att det var din. Fick inte ihop det alls Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

01kaka
0

jag bor i stockholm så ni vet

Varghund88
0

#4 Jaha! XD Nä, men kanske en dag så lyckas jag bli lika duktig som Johanna. ;) *hoppfull*

#5 Min sida är i min signatur, men vi har inga kullar just nu. Vi finns i Stockholm och med lite tur kommer vi ha en av Shannaras kullar till att födas hos oss om tre veckor. Om du är intresserad av att skaffa råttor från vår uppfödning så föreslår jag att du kommer och hälsar på först för att se så att allt blir rätt. Vi vill att om folk väljer oss så ska de göra det med omsorg – dessutom väljer vi köpare med omsorg också, vi säljer inte till folk vi aldrig har träffat. *ler lite*

Men angående Ladugårdens så har ju hon kullar precis nu, så om du ringer henne och pratar lite så kan ni säkert komma överens om något. Transport går alltid att fixa – jag och syrran brukar åka dit då och då och vi bor som sagt i Stockholm ;)

01kaka
0

så jag får inte köpa hos dig eller?

zickan
1

Finns många med kullar på gång. Men vet ingen mer än ladugården som har nu. Jag har en på 2veckor. Men vet inte vad som är bokat innan den 5mars när de är 5v och mammans ägare valt vad hon vill ha.
Har ytterligare en på gång på söndag/måndag som är på min egen hona. Där planen är temperament och hooded tecknat. Annars håller jag på med helfärgad och eubk och flera kullar planerade nu i början på året som jag skjutit på lite.

Hörde något om att cosmonita.se kanske skulle ha någon kull snart, vi både finns i västerås. Katoz kanske har något på g eller kanske tom har nu? Hon finns i sthlm.
Thirre här inne har en kull, lika så sockerrattan.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.