Bur sökes!
Hej hej! Jag bor i Kronobergs län och har hittills inte hittat en bur som stämmer med vad jag vill ha. Jag är ny inom råttområdet så jag tar gärna emot olika tips om burar och inredning och sånt. :) Jag söker en medelstor bur till 2st hanråttor (som jag ska köpa) helst inte över 500kr. Vill gärna att den är relativt hög så att dom kan klättra och dona som dom vill. ^^ Jätte tacksam för svar! :)
Jag har burar till salu för 500 kr st. De är 2 meter höga, 60 cm breda o 60 cm djupa. Jag bor utanför Karlskrona =)
Burarna är gjorda i ekmelamin med gallerdörr (gallret behöver bytas ut). De kostade 1500 kr i nypris och är gjorda av en möbelsnickare i Nässjö.
Oj då! Jag har lite begränsat med plats så jag tror nästan den blir för stor :s Jag ska ha buren på ett mindre rum på en internat-skola. Så jag behöver en bur som inte är för stor men som är tillräckligt stor för dom att trivas. :) Men tack så jätte mycket ändå!
Söker fortfarande bur. Super tacksam för svar! :)
*putt* söker fortfarande bur.
Hej! Söker du fortfarande en bur så har jag en som är ca 67cm bred, 42cmdjup och 83cm lång :) den har även en utdragbar botten som gör det enkelt att byta spån osv.
Hör av dig om du är intresserad :) Bor i blekinge karlskrona
Nej tyvärr. Har redan skaffat en bur. :( men tack ändå. :)