Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 669 ggr
darkness
0

Färger?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är så dålig på färger, men vad är Fiffi för något? Förvånad

Tänkte även lägga in lite bilder på mina andra oxå och skulle gärna vilja veta deras färger ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

darkness
0

Flisan

darkness
0

Totte

zickan
0

Flisan har färg black, teckning hooded.

Fiffis bild är kass. Ende jag kan se är teckningen som är europeen berkshire(eubk)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Totte går inte heller att se färgen på så bra. Är iaf en husky roan. För att veta färgen hundra så behöver man kort från när de är små. Innan blekningen satt in

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

darkness
0

Lee, han är väl samma som Flisan, men vill lägga upp en på honom ändå för han är så otroligt söt och var en av de bästa jag hade, han och Totte hade en speciell plats vid mitt hjärta <3 saknar dem så <3

Lee hade skadat klon  i en handduk så de rann så jag fick linda in de i papper och sen tejpan men allt gick ju bra ;)

darkness
0

Hmm okej på totte ska jag se om jag hittar en, dock har de blivit tagna med en kass mobil Obestämd Men tack iaf ^^

darkness
0

hitta dem inte på denna dator :c

Har två bilder på min sida men de är ju små bilder + tagna med dåliga kameror Obestämd

De är Totte o Lee på min profilbild iaf då var han liten men de syns ju som sagt inte så mycket, mer än hövvet

hus-musen
0

Håller med zickan, svårt att se färger.
Men fiffi, hur ser hennes päls ut? Om du tittar på våra färgartiklar och jämför, vem är hon lik?
http://rattor.ifokus.se/discussions/4d7152ceb9cb46222706415b-varianter-fototradar

Qui dormit, non peccat

Thirre
0

Alla ser ut att vara black i färgen

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

darkness
0

Hmm Fiffi är nog kanske black? kolla på den länken och hon ser typ ut som Grodans (#5
kanske bara ett litet snäpp mörkare.

Totte kanske är en Black husky roan? han var ju liiite mörkare som bäbis

Gu va svårt det är men väldigt roligt att kolla ^^